فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

اطاعت در اوج قدرت

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ

زن که وارد اتاق شد نگاهی کامل به سراپایش انداختم . تصورم از همسر یک فیلم ساز چیزدیگری بود! او اما یک زن کاملا" ساده ٬ آرام و معمولی بود. از آن دست زنهایی که خوب می شویند و خوب می پزند. گذاشتم تا خودش بیشتر از خودش بگوید. می گفت : همسرم مرد بدی نیست . اما احساس می کنم از من خسته شده . فکر می کنم انگار من برایش آن زنی که باید باشم نیستم و این مرا اذیت می کنم. ادامه داد : من تمام سعی ام را می کنم تا فقط در برابرش یک کلمه بگویم" چشم ." کمتر اظهار نظر می کنم و اجازه می دهم تا خودش تصمیم بگیرد. سعی می کنم تا خانه همیشه تمیز باشد . غذا همیشه آماده باشد . لباسهایش همیشه شسته و اتو کشیده باشد . او تحصیل کرده ی دانشگاه است چند باری از من خواست که درس بخوانم و فعالیتی داشته باشم اما من ترجیح می دهم فقط خانه داری کنم . حوصله ی درس خواندن ندارم . در خانه اینقدر لباس نشسته و اتو نکشیده منتظرم هستند که فرصتی برای درس خواندن و کلاس ورزش رفتن و دستی به سر و رویم کشیدن باقی نمی ماند. بعد هم آهی کشید و گفت : همه می گویند از بس تو خوبی شوهرت پررو شده . خسته شده ام همه اش احساس می کنم که یک جای کار می لنگد.

زن نگاهی کرد و منتظر شد. لبخند کوتاهی زدم و گفتم: شما درست حدس زدید کار شما می لنگد اما نه از یک جا از چند جا.! برای شروع پرسیدم: همسرتان چه فیلمهایی می سازد ؟ گفت تاریخی ٬ خانوادگی ... ادامه دادم : در این فیلم ها قهرمان زن است یا یک مرد؟ متعجب گفت : بیشتر وقتها یک زن است . گاهی هم که مرد هست در کنارش یک زن است که مرتب به او مشورت می دهد.

ادامه دادم : شما باید زودتر از اینها می فهمیدید که همسر شما ٬ دوست دارد که شما نه یک زن ساده ی خانه دار که فقط شستن و پختن می داند بلکه زنی مطیع و صاحب نظر و دارای رای مستقل باشید .شوهر شما از صبح تا شب با زنانی سروکار دارد که علاوه بر تحصیلات بالا ٬ بیرون از خانه فعالیت می کنند واغلب شاید پوشش مناسبی هم ندارند پس برای حفظ زندگی ات بهتر است که علاوه بر یک زن مطیع و خانه دار دانش علمی خودتان را بالا ببرید تا بتوانید در کنار همسرتان ابراز عقیده کنید و مشاوره بدهید .به کلاسهای ورزشی بروید تا از خمودگی و پیری زودرس حفظ شویدو تناسب اندام داشته باشید و روحیه تان هم شاداب شود . بعضی وقتها به خودتان برسید تا جوانتر به نظر بیایید. بیشتر مردها از زنهای شل و بی عرضه خوششان نمی آید و می خواهند که همسرشان علاوه بر مطیع بود توانمند هم باشد. بهتر است که ما زنها گاهی به رفتارهای همسرمان دقیق شویم تا بفهمیم که مرد زندگی ما ٬ از ما چه می خواهد .



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
سیده طهورا آل طاها

همسرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">