فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

بابی انت و امی ..

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

برای رسیدن به قرار هفتگی اش از خانه خارج شد . سکه ی توی مشتش را نگاه کرد تا یادش بیاید قرار است صدقه ی روزانه ی بچه ها را به صندوق صدقات نزدیک خانه بیندازد. طبق عادت همیشگی اش نیت کرد که ثواب انجام مستحباتش را هدیه می کند به امام  زمانش . یکباره دلش پر کشید به سمت آخرین حجت برگزیده ی خدا. اندیشید : کجا هستی مولا ؟ یکباره ، خنده ی تلخی بر لبانش نشست . یادش آمد که دیشب تصویر پیکرهای غرق به خون کودکان شیعه یمن را دیده است. جوابش را گرفت . چشمانش را باز کرد تا بهتر ببیند . ببیند آن مرد عرب را که بر پیکر پاره پاره تک تک کودکان در حال احتضار یمن حاضر می شود . کودکانی که وحشت مرگ از چشمانش پیداست . دستشانشان را نرم در آغوش گرفته است و زیر گوششان زمزمه می کند : نترسید ، مرگ درد ندارد . من کنارتان هستم . آرام و آهسته ارواح کوچک و بی گناهتان را تسلیم کنید . نترسید من نمی گذارم که دردتان بیاید. کودکان آرام و بی اضطراب جان می دهند اما هرگز قلب اربا" اربای این مرد عرب را در اندوه این همه درد نخواهند دید.

به صندوق صدقات نزدیک منزل رسید ، با خودش اندیشید : قلب مولایم در رنج این ظلم ها در فشار است خدایا آقایم را به تو می سپارم . سکه را به نیت سلامتی امامش به صندوق انداخت . زیر لب زمزمه کرد : بابی انت و امی و اهلی و مالی یابن رسول الله . سلامتی بچه هایم به فدای تو ای پسر خون خدا ...



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
سیده طهورا آل طاها

بابی انت و امی ...

نظرات  (۸)

سلام. سطور اول رو که خوندم گفتم آخه امام زمان چه احتیاجی به صدقه ی من داره ؟! .. اما سطور پایانی دلمو لرزوند و اشک به چشمم آورد . چقدر مظلومن آقا ... چه دردیهایی که باید تحمل کنند  ) :  یادمه دوران دانشجویی درست زمانی که با تاکسی راهی ترمینال به مقصد جمکران بودم بعد از دیدن ارتباط ناجور دخترپسری به شدت برای دل آقا اشک ریختم که چه صحنه هایی که نمیبینند. اما چرا اینا یادم رفته ؟ ... دعام کنین تو روزمرگی ها گم شدم
 
پاسخ:
سلام عزیزم. در پناه الطاف کریمانه امام زمان هر عاقبت بخیر شوید مینا بانو..
کاملا اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم سیر تا پازشو خوندم. خانواده ما هم از نظر تعداد شبیه شماست. من و همسر و دو دختر ولی چه فاصله عمیقیست از نظر معنوی و معنای حقیقی زندگی. از نظرات مادرانه اتان بسیار استفاده کردم. ان شالله همیشه خوشبخت و زیر نگاه امام زمان(عج). برای منم دعا کن. گمگشته ام
پاسخ:
عزیزم سلام.
خوشحال شدم از آشنایی با شما
امیدوارم که خانواده کوچک و عزیز شما سالیان دراز در کمال سعادت و سلامت زیر سایه امام زمان به خوشی زندگی کنند. 
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۶ از جنس باد
ممنون از راهنماییت آجی جان
همسرم هم نظرش این بود ک کش بذارم
یا میتونم تو مراسم و مهمونیایی که شسته رفته نشستم و دستم بند جایی نیست سر کنم
پاسخ:
همین الان وارد مدیریت بلاگفا شدم . تونستم یه پست بذارم . جالب اینجاست که وقتی سعی کردم خبر انتقالم به اینجا را به ثبت برسانم و آدرس blog.ir را گذاشتم پستم تایید نشد و نوشت " به دلیل داشتن لینک غیرمجاز ثبت نمی شود." خیلی برام جالب بود می دونستم که بلاگفا با بیان مشکل داره اما تا این حد واقعا مضحک بود. مجبور شدم به فارسی آدرس اینجا رو بذارم نوشتم " بلاگ . آی آر " بعد ثبت شد . الان هم اطلاعات سال 92 هست تمام نظرات بسته هست و فقط نظرات پست ثابت بازه.

به نظرم حساس نباش براش کش بذاری بهتره . می تونی همه جا هم استفاده کنی . مبارکت باشه . سخت نگیر .
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۳ از جنس باد
حالا ک فعلا کلی پول اینو دادم..ماتم گرفتم
من که پست جدید ثبت نکردم اما دیدم بعضی بچه ها پست جدید گذاشتن
پاسخ:
ببین اگه مشکل فقط لیز بودنش هست همان طور که گفتم اگه می شه براش کش بذار . این اتفاقا برای همه ما ممکنه پیش بیاد درک می کنم چقدر عذاب وجدان داری . اما ما توی دوستامون یه عادت داریم این طور مواقع اون چیزی که خریدیم و بعد به هر علت پشیمون شدیم رو می آوریم نشون بقیه می دیم و هر کس خواست به همون قیمت ازمون می خره . تقریبا همیشه هم جواب گرفتیم شما هم همین کارو بکن بین دوستان یا حتی خانواده نشون بده شاید ازت خریدن و مشکلت حل شد .
ممنون از اطلاع رسانی ات . یعنی این بلاگفا دست همه رو گذاشت توی پوست گردو
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۲ از جنس باد
ممنون عزیزم
بله وارد مدیریت شدم...چند روز پیش رو صفحه اصلی بلاگفا نوشته بود میشه وارد مدیریت شد.
نظرات فقط تا اسفند 1392 باز میشه و به بعد هر پستی ک ثبت کردین نظراتش باز نمیشه. مگه اینکه پست این چند روز باشه یعنی جدید باشه.
حتی بعضی وبلاگا پستای سال 93 و 94 رو هم نشون نمیده
پاسخ:
خواهش می کنم گلم. کاری نکردم. به نظرم بد نیست بعد از ماه رمضان یه سر بری مولوی و پارچه ها رو از نزدیک ببینی قشنگه .
تونستم وارد مدیریت بشم اما نظرات همان طور که شما فرمودی فقط تا اسفند 92 میاد. 
یعنی شما می تونی پست جدید بگذاری ؟ من نتونستم . پست ثبت نمی شه . 

۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۸ از جنس باد
بله انگار داره یه شفاهایی پیدا میکنه بلاگفا
طهورا جان میشه بگین این پارچه ک فرمودین متری چنده یا قواره ای چند در میاد؟
پاسخ:
عزیزم یعنی شما تونستی وارد بخش مدیریتت بشی ؟ اگه تونستی یه ندا به منم بده لطفا. اصلا بخش نظرات من باز نمی شه فقط یه مقدا از نظرات پست ثابتم باز شد. نتونستم وارد مدیریت بشم.
عزیزم من الان قیمت جدید ندارم . این پارچه ها هم جنس اصل سیلک داره و هم فرعی . من هر دو یعنی اصل و فرعش رو خریدم . توی همون بازار مولوی طبقه زیر همکف و طبقات بالا داره . از مغازه دارها سراغ پارچه های سیلک رو بگیری بهت نشون می دن . یه سر بزنی بد نیست . چون این پارچه ها عرضش زیاده سه متر برای قد متوسط خانمها کافیه . من برای ایام نوروز برای دخترم گرفتم البته اصلش رو نگرفتم . از طبقه زیر همکف دو قواره گرفتم شد 80 تومن گمانم . شاید یه مقدار هم کمتر. بهتره خودت یه سر بزنی گلم. این پارچه ها قواره ای هست .
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۸ از جنس باد
سلام طهورا جونم
آبجی جان میشه یه پارچه فروشی که چادر رنگی های خوشگل داشته باشه معرفی کنی؟ البته چادری که از روسر سر نخوره بیفته
دیروز رفتیم مصلی نمایشگاه یه چادر خریدم...به فروشنده گفتم فقط برام مهمه از سرم نیفته...خلاصه اعتماد کردم خریدم...حالا حس میکنم سر میخوره...از عذاب وجدانم دارم میترکم ....پول بیزبون همسرم....اعصابم ریخت بهم...بدم میاد یچیزی بلا استفاده داشته باشم
پاسخ:
سلام عزیزم . مگه بلاگفا درست شده ؟ 
چادرهای رنگی خیلی شیک و قشنگی هست که به چادر سیلک معروفه . طرح های بسیار زیبا و شیک و خوشرنگی داره . من چند سالی هست که از این چادرها استفاده می کنم . خیلی از افراد فامیل و غریبه هایی که برای اولین بار این چادرها رو سرم می بینند واقعا خوششون میاد حتی با اینکه اغلب خودشون اهل حجاب نیستن اما از این چادرها خیلی خوششون میاد . از این پارچه برای تهیه مانتو یا پیراهن هم استفاده می شه اما من و چند تا از دوستامون برای چادر استفاده می کنیم . ما از مولوی تهیه می کنیم . بازار مولوی نزدیک راسته ی موکت فروشها . کاملا مشخصه بری متوجه می شی . اما این چادرها هم لیزه و سر می خوره . من کش براش می ذارم بعضی از دوستای دیگه هم همینکارو می کنن هیچ مشکلی هم نیست . شما هم می تونی از کش استفاده کنی. در عوض بسیار قشنگ و شیکه.
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۶ پشتیبان مـــسیـــرا
باسلام.
از حضورتان در مسیرا کمال تشکر را داریم.
امیدوارم بازهم شاهدحضورتان باشم.

پیروز باشید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">