فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

توافق و ما ادراک التوافق ..!!؟

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ب.ظ

بیست و دو ماه است که امروز و فردا می کنند . بیست و دوماه است که هر روز می گویند ماه دیگر ،هفته دیگر، چندروز دیگر .... و انگار این داستان حالا حالاها ادامه دارد .!

بیست و دو ماه است که خون به دل ملت شده است . بیست و دو ماه است که دست پشت دست می کوبیم . دندان به جگر می گذاریم .بیست و دو ماه است که رهبری به شیوه های مختلف گوشزد می کند که مراقب دولت های گرگ صفت و نسل کش و کودک کش منطقه باشید . به طرفهایی که نمی شود به آنها اطمینان کرد باج ندهید . عزت دولت و ملت را لگدکوب ارازل و اوباش دنیا نکنید . 

بیست و دو ماه است که دولت را به دماءشهدایمان سوگند می دهیم به فرزندان مظلوم شهدای هسته ای ،که چشمهایشان را باز کنند و لبخندهایشان را در برابر سگ های هار و نحس و نجس منطقه کمتر کنند . 

بیست و دو ماه است به التماس افتاده ایم که آهای مردان دولتی ، شما که درد خریدن گوشت کیلویی فلان تومان ، پرداخت اجاره بها ، هزینه های کمرشکن زندگی و درد خیلی از روزمره گی های ملت را ندارید . اگر قرار است با تحریم بسازیم ، ما ، می سازیم . شما چرا کاسه ی داغ تر از آش می شوید ؟!

قرار بود که نتیجه این مذاکرات کذایی روز سه شنبه گذشته اعلام شود . سه شنبه آمد و نتیجه به جمعه موکول شد . جمعه هم آمد و نتیجه به شنبه موکول شد . شنبه هم رخ نشان داد اما قرار است نتیجه روز دوشنبه اعلام شود . دوشنبه را هم خواهیم دید .....


موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
سیده طهورا آل طاها