فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

ما بیشتر ...!!

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ب.ظ

با بچه ها دور هم نشسته بودیم  . من و صبورا و شکورا . با هم حرف می زدیم . توی سروکول هم می پریدیم . شوخی می کردیم . همه ی اینها بود اما بچه ها مشتاقانه دوست داشتند تا خاطرات کودکی یا دوران ازدواج مان را بشنوند.

بچه ها هیچ وقت از شنیدن خاطرات من و پدرشان سیر نمی شوند. 

برایشان از آشنایی و ازدواجمان گفتم با اینکه بارها شنیده اند اما انگار همیشه برایشان تازگی دارد. 

صبورا پرسید : مامان شما که خواستگارای دیگه هم داشتی اگه یه بار دیگه زمان به عقب برگرده باز حاضری با بابا ازدواج کنی ؟

برای چند لحظه زندگی ام را مرور کردم . تمام سختی هایش را ، تمام مشکلاتش را ، تمام بی پولی ها و حتی تمام دلخوری ها را . من خواستگاران دیگر هم داشتم از کشتی گیر و ورزشکار گرفته تا هم دانشگاهی هایم . حتی همان مهندس سمجی که همزمان با آقا سید آمده بود و ول کن هم نبود. با خودم گفتم : واقعا باز هم حاضرم با یک طلبه ساده که تمام دنیایش در لباس طلبگی و آن عمامه باشکوه سیاه و کتابهایش خلاصه می شد ازدواج کنم ؟ 

رو به صبورا پاسخ دادم : اگر زمان صد بار دیگر هم به عقب برگردد ، شک نکن که بدون ذره ای تردید پدرتان را با افتخاری صد چندان به همسری انتخاب می کردم . 

شب هنگام ، وقتی که همه دور میز جمع شده بودیم تا شام بخوریم . شکورا ، شیطنت آمیز رو به پدرش گفت : بابا ، مامان امروز به صبورا گفت : اگر صد دفعه دیگه زمان به عقب برگرده بازم با شما ازدواج می کنه. 

به چشمهای همسرم خیره شدم . اشک در چشمان درشت و سیاهش حلقه زده بود . غروری مردانه همراه با تحسین در اعماق وجودش دیده می شد . 

نگاهم کرد . از میان شکاف دو لبش شنیدم که می گفت : ممنونم ... نوکرتم ...

نگاهش کردم . پاسخش دادم : ما بیشتر ..........


موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
سیده طهورا آل طاها

پاداش

نظرات  (۳۷)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
** **** ***** **** * ***** **** ******* ****
* *** *** ***** *** *** **** **** **** ** ** ****** ***** ** **** **** ***** ***** ********** * ** ** **** **** **** ***** *****
**** **** **** ** ** *** *** **** ******* ** ***** ***** ** ***** *** **** **** ***** **** * ******** **** * *** ** * ***** ** ** * *** **** **************** **** ********* ***** ** ** ***** *** ***
** *** ***** ****** **** ***** *** ** ******** ** **** *** ********** ***** * ******** * ******** **** ** ****
**** ** **** * ***** ** ** *** *** ****** **** * ** *** *** ***** ** **** * **** * ** **** ** ****** **** **** ******* * ***** **** **** ***** *****
*** ******** * *** **** **** ** ***** *****
*** ******** **** ******
**** **** ***** * ** *** ** *** **** **** ** ***
**** *** * ******* *********** ***** * ******* * **** ********* * ******* ** ** **** **** * **** ** ********* **** ***** * ***** * ***** **** ******* *****
**** ***** ***** ** **** *** *** **** *****
***** ***** * ***** **** * ****** ***** *****
*** ** * ***** ****
 ***** **** ***** ** **** ***** ****** **** *** ***** ***** *** ** **** ** *** ******* ** ** *** ******* ** **** ** ****** ****
***** * ***** *** ****** ******** ** ****** ***** **** *** *** ** **** * ** ***** ***** ***
**** ** ****** *** *** ****** ******** ** **** **** ******* **** ** **** ** **** ***** ****** **** ****
******** ** ********* ****** ***** ** **** * *** ** **** **** **** *******
**** ** ****** ***
**** **** *** **** *****
*** ***** * **** **** ********* * **** ***** ** *** **** **** *** *****
*** ***** ******* ** ** **** ****** *** ***** ****** ** **** *** **** ******** ***** **** ****** *****
*** ***** ******* * *** ***** *** *** **** * ** ** *** ** * ******* ****** **** **** *** ** **** *** ******* *** ******** * **** ** *** * **** *** *** **** ******* ****** *** *** **** **** ** ** ****** *** *** * ***** * **** *** ********** **** ******** ** * **** **** ***** **** * ** **** ***** ***** ****** **** ** ***** **** * ***** * ***** ****** * **** *** ************ ** ***** ********* **** ***** * *** **** *** *** **** ***** ******** ******** *** ******** ******** * **** *** **** **** ***** **** ***** ** ****** * **** ** ***** ** ** ***** *** *** * *** ****** ***** ***** **** **** ******* ******** ****** *** ******
**** ** * ** *** * *** *** *** **** **** **** ***** ***** ******** **** ***** ** ** ** ************ ** ******* ***** **** ******
**** *** * ***** ** ***** * ******* * **** **** **** ***** *** ** ***** * ***** **** *****
***** *** * *** *** **** *** **** **** **** ** **** **** ***** ***** **** ***** ** *****

**** *** ***** **** **** ****** *** *** ***** ******** ***** *** ** ***** ** **** ******** ****** **** ** ***** ****** **** ** * *****

* *** ****** * **** **** * **** ** *** **** *** ******** **** *** ** ***** *** ** ****** **** *****
* ** **** **** ***** * ** **** ***** ****** *** *** **** ***** ** * **** **** *** **** ****** ** ********** **** ** * **** * **** ***** ******** ** ****** **** **** **** * ***** *** ****** * ******** ***** * *** ** ** **** ** *** * *** ***** *** ** **** *** ***** ** *** * **** ***** *** **** ** **** ****** **** **** ***** ** **** ***** *** ** ** ***** *** **** ******** ** ** *** **** ***** * ****** *** *** * *** ***** ** ** ******* ***** *** ******** **** ** ****** **** *** *** **** * ** ** ***** ***** ****

*** *** ****** ****** *** **** **** ** ************ **** *** ** *** ********* *** **** ******* **** *** ** ***
** ******* * ***



پاسخ:
مریم عزیزم سلام . از شرحی که دادی متاسف شدم . خواهر گلم از همون ابتدا که شما برام کامنت گذاشتی من کاملا متوجه شکاف عمیق بین شما و ایشون شدم . اتفاقا توی همون پاسخی که بهت نرسیده بود هم به این مسئله تا حدی اشاره کرده بودم و خیلی در لفافه ازت خواسته بودم تکلیف خودت رو این وسط مشخص کنی . شما الان در سنی هستی که دیگه باید جدی روی این مسئله فکر کنی و تصمیم بگیری من متوجه مشکلات شما با خانواده ات هستم اما فکر نمی کنی به این دلیل داری خودت رو به قول معروف از چاله به چاه می اندازی ؟ فکر نمی کنی خیلی زودتر از اینها باید تصمیم جدی تری می گرفتی ؟ الان هم اصلا دیر نیست . بماند که در موقع ازدواج عجولانه تصمیم گرفتی اما جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعت هست . من اصلا در شرایطی به لحاظ احاطه علمی نیستم که بخوام به شما تکلیف کنم توی این زندگی بمونی یا نه . من توصیه می کنم اگه می تونی با یه مشاور مذهبی خوب صحبت کن و شرایط رو توضیح بده ببین ایشون چی می گن . من آدم کم سوادی هستم اما از نظر من موندن توی این زندگی اشتباه بزرگیه اما توصیه می کنم با یه مشاوره خبره مشورت کنی . د رمورد استخاره هم اگر کسی رو سراغ داری بده برات استخاره بگیره اگر هم نداری من یه کسی رو در این مورد سراغ دارم بهم اطلاع بده اگر نداری بدم ایشون برات بگیرن .
تا هنوز وقت داری دست به کار شو نگذار زمان رو باز هم از دست بدی عزیزم. تو هنوز افق های روشنی پیش رو داری هنوز فرصت استفاده بردن از زندگی برات هست گلم . منم مثل خواهرت بدون . هر کاری از دستم بر بیاد که خوشحالت کنه انجام می دم . 
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۵ سیده ای که شفا گرفت
سلام بانوی صبر و ایثار

عشقتان مستدام 

البته این عشق حاصل تلاش و صبر شما و آقا سید است و لطف بی کران خدای بزرگ

ما هم داریم تجربه اش می کنیم البته از نوع خدایی( الحمدالله شوهرم خیلی خیلی عوض شده البته همیشه عاشق من بود و از این منظر مشکلی نداشتم اما حالا نماز می خونه و با من به زیارت گاه می یاد خیلی خیلی خوشحالم برام دعا کنید مستمر باشه و البته بهم یاد بدید چیکار کنم چون این تغییر رفتار از من نبود از جانب خدایم بود.)
پاسخ:
سلام گلم انچه فرمودید شایسته شماست تا من. الحمدلله بابت این نعمت .این نعمت حاصل صبر شما و همین طور پذیرفته شدن عبادات شماو خوب همسرداریتان و صدالبته لطف خداست . برای استمرار این نعمت زیاد شکر کنید روزی هزارویک استغفار را فراموش نکنید . خیلی به همسرتان محبت کنید.زیاد مایه ارامشش باشید.زیاد بهایشان اقتدار ببخشید .عاقبت بخیر باشید

ولی من اگه زمان به عقب برمیگشت هیچ وقت چنین حماقتی نمیکردم (توهین به شما نشه ، منظورم انتخاب خودم هست)

ان شاءاله خوشبخت و پایدار و شاد باشید

پاسخ:
رهای عزیز و مهربانم . همه ما آدمها گاهی مرتکب اشتباه و خطاهایی می شیم . بعضی وقتها می شه جلوی تکرار خطاها رو گرفت . من ضمن اینکه برای شما عزیزدلم صمیمانه آرزوی سلامتی و خوشبختی می کنم پیشنهاد می کنم یه مرور جدی به زندگی تون بیندازید . شاید بعضی جاها شما اشتباه کرده باشید سعی کنید جلوی اشتباهات رو بگیرید و از آنها عبرت بگیرید تا تکرار نشوند . بعضی جاها هم قطعا طرف مقابل شما اشتباه کرده سعی کنید دلیلش رو پیدا کنید . با هم حرف بزنید .
امام خمینی که روحش شاد بشه ان شاالله یه جمله ای داشتن که من زیاد به بچه هام هم می گم و همین طور خودم هم سعی می کنم بهش عمل کنم . " شما خودتان را اصلاح کنید ، جامعه خودش اصلاح می شود ." 
من قصد جسارت به شما رو ندارم اما اگر هر کس سعی کنه در جایگاه خودش ، خودش رو درست کنه و به وظایفش عمل کنه خود به خود خیلی شرایط بهتر می شه.
خوبه که شما از زندگیتون راضی و خشنود و ذوق زده اید
ولی جلو مجردا از عشقتون نگید :)
حسرت به دل مردم نزارید
پاسخ:
قصد من اصلا و ابدا از ذکر این مسائل و مطالب این برداشتی که شما داشتید نبوده و نیست . زندگی من هم مثل بقیه زندگی ها فراز و فرودهای زیادی داشته . بحث ها و کدورت ها و دلخوری هایی که اکثرا از چیزهای کوچک و پیش پا افتاده شروع شده و بعد تا مرزهای دلخوری پیش رفته .من در زندگی خطاهای زیادی داشتم در حق خودم و همسرم و حتی فرزندانم اما فرقش این بوده که سعی کردم از مشکلات یه فرصت برای جبران پیدا کنم . تلاش می کنم تا تجربه هام رو در این زمینه در اختیار همه بگذارم تا استفاده کنن. این مطالب هم به درد متاهلین می خوره و هم به درد مجردها. باعث می شه که ناامیدی ها و دلخوری ها به امیدواری و فرصتی برای زندگی دوباره تبدیل بشه. باعث می شه تا ما یاد بگیریم خوشبختی دیدن همین چیزهای کوچک و ساده است . باعث می شه یاد بگیریم که گذشت کردن توی زندگی و صبور بودن در رابطه ها چقدر می تونه مسیرمون رو تغییر بده. چه فرقی داره مجردید یا متاهل مهم اینه که بدونیم لازم نیست همیشه همه چیز رو شخصا تجربه کنیم گاهی باید از تجربه های دیگران استفاده کنیم . خوبه که این برداشت های سطحی رو کنار بگذاریم و اجازه بدیم که با دیدی وسیعتر به پیرامون مان نگاه کنیم.
سلام بر طهورا جان
آغا من یه کار کردم  از جواب شما به کامنت سوگل عزیز(تحلیل در مورد مذاکرات)کپی کردم و به دستانم در تلگرام فرستادم اخه خیلی خوشم اومد منم نظرم مثل شماست راجع به مذاکرات اصلا حس خوبی ندارم خواستم از این طریق دوستانم رو در جریان فکرم بذارم 
خواهش میکنم حلالم کنید قبلش باید اجازه میگرفتم الانم اومدم دیدم خودتون همون جواب رو پست گذاشتید
پاسخ:
علیک سلام مامانی مهربون
اشکالی نداره شما صاحب اختیارید راحت باشید
همه ی تان را یک نفس خواندم سادات بانو! چانه ام بارها لرزید...
پایدار بمانید پای این عشق....
التماس دعا میان لحظه های ناب عاشقی
پاسخ:
خسته نباشید واقعا. نفس تان پایدار.
سلامت باشید 
محتاجیم به دعا
همه ی تان را یک نفس خواندم سادات بانو! چانه ام بارها لرزید...
پایدار بمانید پای این عشق....
التماس دعا میان لحظه های ناب عاشقی
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۲ طلبه آینده
سلام طهورا بانو.جان
آدرس وبلاگم به این آدرس تغییر پیدا کرده

۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب بانوووو واقعا عالی بود چقدر عشقتون زیباست خیلی خوبه یه همسر فرقی نمیکنه چه زن چه مرد در غیاب همسرش تعرف همسرش بکنه اینطوری زندگی سیرین تر میشه
احسنت به شما
انشاءالله همیشه زندگیتون شیرین و زیبا باشه
یا علی التماس  دعای فرج
پاسخ:
علیک سلام 
اختیار دارین . بله واقعا همین طوره خصوصا وقتی این تعریف در حضور بچه ها باشه طرفین احساس قشنگی توام با قدردانی بهشون دست می ده
سلامت باشید 
اللهم...
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۴۲ سیدعلی علوی
خدا بر توفیقات همه ی خانواده تان بیفزاید
پاسخ:
سلامت و منصور باشید ان شاالله
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۰ شوق پـــــــــــــــــرواز
بسم الله
عزیززززززززززززززززززززم چقدر قشنگگگگگگگگگگگگ
تواین دنیای خاکی چه زندگی های زیبایی که وجود داره و ما خبر نداریم هعی
پاسخ:
بعله ........... تازه زندگی های قشنگ تر از اینها هم هست . کافیه خوب ببینید. شاید زندگی شما هم جز اونها باشه 
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۲ بانو بهاری
مطلبتون زیبا بیان شده بود ...
منم کلی فک کردم که اگه زمان به عقب برمی گشت واقعا باز انتخابم چی می شد؟
پاسخ:
سلامت باشید. ان شاالله که انتخابتون بهترین بوده
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۶ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
منم گریه ام گرفت:(( گریه ی ذوق و شوق البته
چقدر چنین مادری پدر را در نظر فرزندان بزرگ میکنه؟ خدا میدونه
خدا حفظش کنه و یه ذره مارو شبیه ایشون
پاسخ:
سپاس بیکران عزیزم. سلامت باشید
سلام.یعنی این علمی که ما موقع کنکور سعی در یادگرفتنش داریم همون علمی هس که مورد رضایت خداست??
یکی از خواهران حوزوی. و مقید هم بهم گفت اگر جای تو بودم یک لحظه از زمانم رو هم از دست نمیدادم
ممنون ک بهم انگیزه دادید...خیلی برام دعا کنید.ان شالله یه نتیجه خوب توی کنکور بگیرم به شوهر مذهبی و مقید و خوب هم مث خودم گیرم بیاد.(همون عاقبت ب خیری دیگه)برام خیلی دعا کنید باشه?

پاسخ:
سلام عزیزم . علم اموزی اگر برای کسب رضای خدا باشه  علم حقیقی هست.من براتون یه زندگی مهدوی رو ارزودارم
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۵ همسر سید علی
سلام طورا سادات خانم 
ان شالله همیشه شاد و خوشبخت باشید 
ببخشید در رابطه با سوالی که خانم مریم پرسیدند در مورد کلاسهای همسرداری و تربیت فرزندفرزند 
به نظرم حتما یه سری به مدرسه اهل بیت و مدرسه قران بزنند 
فوق العاده است اونجا 
یعنی اگه تهرانی هستند و اونجا نرفت اند حتما حتما حتما برن 
ضرر نمی کنند 
حوزه دانشجویی هم کلاسهای همسرداری میراره 
مشاورشون خانم چینی چیان محشره 
عالی 
فوق العاده 
تک 
البته تو همین مدرسه اهل بیت هم مشاورهای فوق العاده و کسانی که کلاسهای همسرداری و بزارن هستند 
مثل دکتر غفرانی 
حانم ادیب 
آ قای اخوت 
اصلا یه وعضی 
حتما حتما حتما یه سر بزن 
سلام طهورا بانو
ببخشید این کلاس تربیت فرزند و تحکیم خانواده رو چجوری میشه ثبت نام کنیم؟
پاسخ:
سلام مریم جان . اگر ساکن تهران هستید باید بررسی کنید ببینید در منطقه شما کجا این کلاسها تشکل می شه. حوزه های اطراف منزلتون یا محل کارتون رو هم جویا بشید ببینید دارن یا نه . البته مهم هست که استاد کی باشه . 
متاسفانه من خبر دارم در تهران بعضی جاها تحت عنوان همسرداری و آموزش مربوط به متاهلین کلاسهای غیرمجازی تشکیل می شه که ظاهرا با عنوان مامایی و پرستاری هست و مسائل و مطالب نامناسبی رو آموزش می دن پس به هر جایی وارد نشد دقت کنید که استاد کیه و مکان کجا هست . 
من تازگی متوجه شدم در بعضی دارالقرآن ها هم این کلاسها گذاشته می شه که ظاهرا مجوز هم دارن . اما من شخصا اطلاع دقیقی ندارم.
۳۱ تیر ۹۴ ، ۰۶:۴۰ ... یک بسیجی ...
سلام بانوی بزرگوار
وان یکاد بخونید برای زندگیتون ...
انشاالله همیشه خوشبخت باشین...

واسه ماهم دعا کنید...فرزندان صالح داشته باشیم...

لحظه هاتون مهدی(عج)پسند
پاسخ:
سلام عزیزم 
سلامت باشید ان شاالله در پناه امام زمان عاقبت به خیر بشین

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام...
** ***** ** ** *** ****** **** ***** ***** ***** ********* *** ***** ********* ********* *** *** ** **** ****** *****
** ***** ******** **** ***** ** ***** ************* ****** **** *********** ***** ***** ********* *** **** ***** *** ** **** ***** ***** ** ******** ** ***** *** ** ***** ******* ******** **** ***** **** *** ***** *** ***** * ****** *** ***** ** ******
*** ** **** *** ** *** ***** **** ***** ** ***** ** **** ***** * ***** *** ** **** ***** *** ******* **** ******* ******* ****** ******
******* ****** ********* ****
**** *** ****
*** ** ** *** **** *** ***** ** ***** ** ********* *******
***** ***** *******

پاسخ:
نرگس عزیزم سلام .
خیلی خوشحال شدم از اینکه جدیت برای درست به خرج می دی. کشور اسلامی ما به افرادی مومن و معتقد و تحصیلکرده نیاز مبرم دارد.کسانی که با قدرت علم و قلم خود توطئه ها و خدعه های دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم را نقش برآب می کنند. یقینا علمی که به نیت بازکردن گره از مردم و مفید بودن در دولت امام زمان و برای کسب رضای خدا باشد ، بال می شود و آدمی را تا عرش به اوج می رساند . علمی که تنها برای کسب درآمد و نام و اسم و رسم باشد ، وبال گردن می شود . 
من خواهرانه به شما توصیه می کنم تمام تلاشتان را در کسب علمی که مورد رضای خدا باشد بکنید اما هرگز فراموش نکنید که اولین وظیفه و جهاد شما خوب همسرداری و تربیت نسل مهدوی است . اگر در فاصله میان آماده شدن برای کنکور مورد خوبی برای تشکیل زندگی مشترک برایتان پیش آمد ابدا" به بهانه ادامه تحصیل کوتاهی نکنید. یادتان باشد شما هم می توانید یک همسر خوب و هم یک مادر عالمه و هم یک انسان تحصیلکرده باشید . هم ازدواج و هم تحصیل هر دو را با هم ادامه بدهید .
موید و منصور باشید.
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۰ هدی هدایت
:DDDD
جا داره همونجا دخترو گااااز بگیری:)
خدا حفظتون کنه برای هم و برای خودش...
حالا عیدتون مبارررک. همه ساله مقبول ان شاءالله.
سیده بانو دقیقا همون چیزایی رو میخوام که خودت فرمودی. چه کلاسایی میری و منبع کتبی اگر داری معرفی کنی...
گرچه داشتن یه استاد عامل یه چیز دیگس...
پاسخ:
خیلی ممنون عزیزم
ان شاالله خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه
عیدتون مبارک طاعاتتون هم قبول
کتابهای استاد راضیه محمد زاده زیاد هستن تالیفات ایشون در مورد تربیت فرزند و همسرداری هست اینجا مقدور نیست که من همشون رو معرفی کنم اما می تونید از کتابفروشی ها تهیه کنید مثل همسر اگر اینگونه می بود و مادر اگر اینگونه می بود
کتاب تحکیم خانواده هم هست که من دو ترم هست مشغول گذراندنش با استاد همیز هستم
کلاسها رو هم عرض کردم خدمتتون کلاسهای تربیت فرزند از یکسال تا 21 سال و همسرداری تا دوره تکمیلی اون که تحکیم خانواده هست .
سلام طهورا جان عیدتون  مبارک .راستش منم از این شیطنت ها میکردم و هنوزم میکنم البته خیلی هم خوب بوده ها ....هم بابا خوشحال شده هم مامان دلش به اصطلاح غنج رفته از این کارای من!!! اخریش هم اینکه  امروز مامان و بابا رو بعد 33 سال فرستادم تنهایی امام رضا(ع) بهشونم گفتم این ماه عسل هستش ولی با داشتن 2 تا بچه دم بخت!! خوشبخت بشی .....جوابمو بدی....ارزوی خوشبختی برام بکنی......بوس بوس
پاسخ:
علیک سلام عزیزم. وای چکار قشنگی کردین . خیلی کار خوبی بوده . واقعیت اینه که گاهی پدرومادرها به این تنهایی نیاز دارن . ان شاالله عاقبت به خیر بشین 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خواهری می کنید در حقم اگه هروقت وقت داشتید  حتی سالی یک بار بهم یادآوری کنید و حرف بزنید باهام
**************************

پاسخ:
به به . دوست تازه ی من . کیف احوال بانو ؟ 
هستم در خدمتتان. شما سعی کن حتما هر روز اینجا سر بزنی . این طوری من خوشحالتر می شوم . با هم زین پس در ارتباطیم . قول هایی که به هم دادیم یادت نره . دلمان برات تنگ می شه . نری حاجی حاجی مکه ... هر روز بیا و هر روز گزارش بده ببینم چه خبرا ....
متاسفانه فرستادن ایمیل برام مقدور نیست اما این جا صمیمانه و از ته دل در خدمتت هستم. 
کامنت بذاری ... دوستم داشته باشی ... خوش قول باشی ... ستاره بچینی ... بوس بوس
ممنونم طهورا خانوم واقعا ممنونم
خیلی دعام کنید خواهش میکنم
پاسخ:
سلام و صد درود بر  " من " عزیزم ...
خواهش می کنم مگه چکار کردم ؟! صرفا انجام وظیفه بود.
محتاجیم به دعا شرمنده نکنید بانو جان .
سلام سیده بانو وبلاگش قطعه چیشده؟
پاسخ:
سلام عزیزم 
ببخشید من متوجه نشدم وبلاگ کی قطع شده ؟؟
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۷ رافضیــة ...
در پناه مولا علی....
عشق تان آسمانی، مهرتان آکنده و صفا و صمیمیت تان ماندگار.

بنظرم آقا سید بزرگوار باید خیلی خیلی به خودش، به همسرش و به دختر های گلش ببالد و به شکرانه این نعمت کم نظیر، سجده سپاس بگزارد...


پاسخ:
در سایه سار عنایت امام  زمان عاقبت به خیر و منصور باشید.
به خواهر ما سلام برسانید
بانو حسابی متتظر تحلیلتون از نتیجه مذاکرت هستم هااا
پاسخ:
ایران اسلامی ، با استعانت از الله و به مدد دعای امام زمان و تحت سرپرستی حضرت سید علی ، امام خامنه ای با شکوه و قدرتمند به درخشش خود تا ظهور آخرین منجی ادامه خواهد داد و پرچم پرافتخار " هیهات من الذله " را که از قیام عاشورا به ودیعه گرفته به دستان آخرین منتقم آل محمد خواهد سپرد . ان شاالله

مذاکرات و توافق هسته ای برای ما پایان راه نیست . به فرمایش رهبری ما به مبارزه با استکبار و درراس آنها آمریکا و اسرائیل ادامه خواهیم داد. بعد از بیانات رهبری در مراسم عید فطر ، راه بر تمام کسانی که خودشان را تعمدا به ندیدن زده بودند کاملا هویدا شد . تکلیف این توافق کذایی هنوز مشخص نیست . طرفهای مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند . طرفهایی که روی هم 16 هزار کلاهک هسته ای دارند امروز برای ما قاضی شده اند و این مسخره ترین و مضحک ترین توافق قرن لقب خواهد گرفت . رهبری تنها و تنها از دولتمردان بابت زحمات 22 ماهه قدردانی کردند و هیچ اشاره ای به اینکه این توافق یک پیروزی بزرگ برای ملت است نکردند . در عوض بسیار هشدار دادند که مراقب طرفهای مقابلمان باشیم. بیرون ریختن مردم و پایکوبی های زودتر از موعد ما را افرادی ساده لوح و زود باور معرفی می کند . چیزی که هرگز نبوده و نیستیم. قبل از توافق رئیس دولت جناب آقای روحانی که ادعا می کرد حتی آب خوردن ما هم بسته به لغو تحریم هاست و توافق را سرآغازی بر وفور نعمت در مملکت می دانست . اما درست همزمان با توافق قیمت بیشتر از ده قلم از کالاهای اساسی با اعلام رسمی دولت افزایش یافت . دولت اعلام کرده است که تا دو ماه آینده بحرانهای اقتصادی و تحریم ها و ... پایان می پذیرد . تا آن زمان لحظه به لحظه دست از رصد کردن اوضاع برنخواهیم داشت . 
سلااام.
عید مبارک!
بعضی وقتا این دخترا چه قدر فضول میشن!!! خخخخخخخ (خنده ای همراه با خباثت!)
ان شاءالله ذخیره بشن برای همراهی آقا امام زمان _عج_
پاسخ:
علیک سلام عزیزم
عید شما هم مبارک باشه
آی گفتی ......
ان شاالله با شما 
سلام طهوراجونم 
عیدتون مبارک نماز روزه‌هاتون قبول 
ار دختر من هم بعضی اوقات که با هم دراز میکشیم میگه مامان بیا با هم حرف بزنیم میگم از چی یا میگه از دنیا اومدن خودش بگم یا از ازدواجمون بارها و بارها تعریف کردم ولی بازم دلش میخواد بشنوه
پاسخ:
سلام عزیزم. بله بچه ها اغلب نسبت به کودکی و یا گذشته ها کنجکاوند
سلام...شادباشید در کنار شکوفه های خوشبوی زندگیتون ...
پاسخ:
فرح عزیزم سلام. محبت دارید. همین طور شما...
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۶ گمنام آشنا
سلام خانم جان

فاطمه ی منم خیلی ازین سوالا می کنه ؟

چون همسر من روحانی نیست ولی هزاران بار سوال می کنه که چرا با یه روحانی مزدوج نشدم؟

و من می مانم که چه بگویم؟

تهش می گویم بابایی اگر روحانی نیست ولی مهم اینه که هر چی روحانی ها بگه عمل می کنه

اینه که دوستای روحانی زیاد داره

روحانی ها رو دوست داره

بعضی وقتا هم گیر می ده من چرا سید نیستم

اگه می دونستم که قرار بود دخترم این سوالارو ازم بکنه یه فکر دیگه ای می کردیم واااااالله....(شوخی))

حالا من برای داماد آیندم دارم حسابی.......


پاسخ:
سلام گلم. خدا ان شاالله عاقبتش رو بخیر کنه. 
سلام عیدتون مبارک
ان شاالله زیر سایه حضرت ولی عصر (عج) خوشبخت و سعادتمند باشید
پاسخ:
سلام ترانه جان عید شما هم مبارک. ان شاالله تعجیل در ظهورش....
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۹ عاشق ولایت
مگه میشه ..... مگه داریم
ارزوی خوشبختی براتوم دارم
عیدتان مبارک نماز وروزه هاتون قبول
پاسخ:
ما بیشتر ...............
کامنت بذاری .... عیدی بدی ...... آرزوی خوشبختی کنی ... بوس بوس
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۸ بانوی گمنام

خدایا!خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده

آخ ببخشید طهورا جان حواسم نبود عید رو تبریک بگم تو نظر قبلی
این عید بر شما و خانواده عزیزتون مبارک


پاسخ:
ان شاالله
عید شما هم مبارک . عاقبت به خیر بشین 
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۰ بانوی گمنام
ای جان
لذت بردم از این عشق
ان شالله همیشه شاد و قلبتون پر از عشق باشه استاد خوبم
پاسخ:
استادی از شماست شرمنده می کنید
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۰ یار عبد فاطمه
سلام علیکم
ان شا الله زندگی خوبی داشته باشید
التماس دعا
پاسخ:
علیک سلام عزیزم 
ممنون ان شاالله که خدا بهترش رو به شما ارزانی کند
محتاجیم بانو
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۶ سیدمحمدباقر سرافراز

توی این دوره
اینقدر اهداف مون مادی شده لذت یه زندگی معنوی را نچشیدیم

تیتر من برای این مطلب شما اینه:
«زندگی یعنی این»
پاسخ:
زندگی تان مهدوی و پر برکت باد و از اصحاب اخر الزمانی حضرتش باشید ان شاالله
عید پیشاپیش مبارک
خدا مودت رحمت میانتان را افزون کند ان شاء الله
پاسخ:
عید شما هم مبارک. سلامت باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">