فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است...

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ب.ظ

ماه های پایانی سال گذشته , ماه های سختی بود برایم .

ماه هایی که بیماری سالهای کودکی ام , رخ نشان داد و لجام گسیخته و بی محابا , با تمام قوا حمله ای سخت را آغاز کرد. ماه های ابتدایی سال جدید را بین خون و درد و عمل های مکرر گذراندم.

هنوز هم می گذرانم.

نبودن های این ایام را به حساب بی معرفتی ام نگذارید. 

 

دردها خاتمه نیافته است... اما به آنها عادت کرده ام. 

به رسم این عادت , ان شاالله زین پس در خدمت خواهم بود.

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۶
سیده طهورا آل طاها

نظرات  (۶)

۱۰ شهریور ۹۸ ، ۰۲:۵۴ دخترک مژده دهنده

سلام

نگران شدیم!

ان شاءالله شفای عاجل!

دردتان را بسپارید به خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها!...

پاسخ:
سلام...
سلامت باشید

سلام. ان شاءالله خداوند شفای عاجل عنایت کنه

پاسخ:
سلام. سلامت باشید

سلام. واقعا نگرانتون شدم. نگران شما. نگران مدافعان حرم. نگران همه. خدا رو شکر که الان بهترین و من باز هم با خوندن مطالب شما دلگرم می شم که یک نفر هست که اگر روزی مشورت خواستم می تونم باهاشون مشورت کنم :) روز عید غدیر یادتون بودم. مامانم گفتند دقت کردی ما در فامیل سببی و نسبی هیچ سیدی نداریم؟ (البته پدرم دو زن عمو و زن دایی داشتند.) گفتم بله. دوستی (یعنی شما) بهم گفته بودند 14 سید در یک مجلس انقدر صلوات بفرستند تا دعات مستجاب بشه (تعداد صلوات ها یادم نیست) بهشون گفتم والا من هیچ وقت به انقدر سید با هم دسترسی ندارم :) عیدتون با تاخیر مبارک. در ایام عزاداری امام حسین به یاد دل نیمه زنده من هم باشین. 

پاسخ:
سلام به روی ماهت و به قلب مهربونت

بلا و دور و شفا نزدیک عزیزدل

امیدوارم از این امتحان هم به لطف آقا امام حسین (ع) سربلند بیرون بیاین

ان شاالله

(خلق الانسان فی کبد*

ان مع العسر یسرا)

زمان مشکلاتم اینها به من آرامش میدن

۰۷ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام بانوجان.

ان شاءالله که تمام قواتون رو در کمال صحت و سلامت به دست بیارید به زودی زود. ببخشید که جویای احوال تون نبودم. 

:*

پاسخ:
سلام . سلامت باشید اختیار دارین 

عزیزم ان شا الله که خدا کمکتون کنه و حالتون خیلی بیشتر ازپیش خوب بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">