فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

ترانه ی بارانی من ، فصل بی صبری به سر آمده مولای بی رقیب خلقت .

فرزند فاطمه ، تمام روزهایمان در غیبتت به شماره افتاده است . 

ای کَهف حَصین ، کودکان مان جوان شدند و جوانانمان پیر . پیرمان رخ در نقاب خاک کشیدند و حسرت ظهورتان بر دلهای بی قرارشان ماند که ماند ...

دلمان آشوب است مولا. دلمان برای حرم عمه تان شور می زند . دلمان برای ناموس اهل بیت می تپد. به ما بگو اگر دستان پلید و سخیف شان به آستان حرم عمه مان بیفتد .... جواب عباس علمدار را چه بدهیم؟! 

اگر ناموس کبرای اهل بیت را بار دیگر زنجیر اسارت بر دست و پا زنند چه کنیم ؟

ای امام حی و حاضر ، نامردمان به مسخره مان می گیرند و آمدنتان را دروغ می دانند. ما را بی کس و تنها می نامند و به جرم عاشقی آل الله ، اربا" اربایمان می کنند .

یا ابن فاطمه ، بر دیوارهای دلمان نام شما را با خون خود حک کرده ایم و به دستان از پیکر جدا شده ی عموی علمدارمان سوگند می خوریم که اگر روزگار بیشتر از اینها نیز بر ما سخت بگیرد حتی لحظه ای از یاد شما غافل نشویم .


اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبرا...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۳
سیده طهورا آل طاها

فرمانده

نظرات  (۴)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۲ بانوی گمنام
سلاممممممممممممم وای خدای من درست میبینم ؟
طهورا جان استاد عزیز خودتون هستید ؟
خیلی خوش اومدید به بلاگ♥♥♥

پاسخ:
علیک سلام عزیز دلم
اختیار داری گلم استادی برازنده شماست . در محضرتان شاگردی می کنم
آغا یه کم برام سخته ولی دارم عادت می کنم . خدا کنه همه بچه ها رو پیدا کنم . 
آمین...
عیدت مبارک بانو
پاسخ:
عید شما هم مبارک عزیزم.
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۶ رحمانیان. عباسی
سلام لطفا از آخرین مطلب وب من با موضوع حجاب دیدن کرده و نظرتان را بگویید.ممنون
پاسخ:
علیک سلام ان شاالله.
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۰ عاشق ولایت
اللهم العجل الولیک الفرچ
پاسخ:
سلام عزیزم . عیدت مبارک . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">