فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

من ، او ، آیت الله حق شناس ...

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ

زن جوانی بود . شاید حدود سی سال بیشتر نداشت یا کمتر .

نگاهی به ساعت راهروی مترو انداخت و روی صندلی قرمز آن جابجا شد . معلوم بود که مدتی هست که منتظر مانده . انگار از انتظار خسته شده بود . گاهی می نشست و گاهی قدم می زد و دوباره سرجایش بر می گشت .

نگاهم روی ساعت میخکوب شد . الان نزدیک نیم ساعت است که روی صندلی نشسته ام . دوباره محاسبه ام را از سر گرفتم . اگر بخواهم به خانه بروم و بعد برای بردن دخترم از مدرسه تمام مسیر را برگردم ، کلافه می شدم . پس به خودم امید دادم که : اگر فقط یک ربع دیگر صبر کنی می توانی به مدرسه برسی و به خانه برگردی این طوری مجبور نمی شوی دو بار چهار طبقه را پایین و بالا کنی .

فکر خوبی بود . روی صندلی جابجا شدم . زن جوان در حالیکه چادرش را مرتب می کرد بعد از چند قدم بالا و پایین شدن دوباره روی صندلی جاخوش کرد.

یک ربع وقت داشتم و باز رگ کنجکاوی ام (شما بخوانید فضولی) گل کرد .

با مهارت خاص خودم سر صحبت را باز کردم : شما هم منتظرید .

 زن انگار زودتر از اینها منتظر این حرف باشد با خوشرویی گفت : بله . کلا" آدم خوش قولی هستم اما بعضیا کلا" آدم بدقولی هستند . انگار بدقولی توی خونشان باشد.

صحبتها گل انداخت و رسید به بچه ها .

زن جوان گفت : پانزده سالم بود که ازدواج کردم . دو تا دختر دارم که هر دو نوجوان هستند . فرزند سومم ان شاالله پسره . چند وقت دیگه دنیا میاد.

تازه متوجه بارداری زن شدم . آنقدر خوشحال شدم که گمانم زن از اینهمه خوشحالی ام آنهم برای یک غریبه تعجب کرد . خودم را جمع و جور کردم و سنگین و رنگین سرجایم نشستم.

زن جوان گفت : روی تربیت بچه ها خیلی دقت دارم . زمانه ، زمانه ی غریبی شده . فکر کنم خیلی نزدیک باشه . 

گفتم : چی ؟! با شگفتی نگاهم کرد . انگار سوال مسخره ای پرسیده باشم . گفت : ظهور را می گویم . فکر کنم ظهور نزدیک باشد .

چیزهای تازه تری دستگیرم شد . او خوب می فهمید . خوبتر از من . خوبتر از خیلی ها . به صیادی شبیه شدم که مروارید گران قیمتی به دست آورده و حالا تلاش می کند تا از دستش ندهد.

جملاتش ساده بود اما پشت تمام سادگی اش چیزی بود ...

نگاهش قفل شد روی ساعتش . بعد انگار اضطرابی خاص گرفته باشد گفت : رهبر عمار می خواهد. هنوز صدایش در گوشم می پیچد : این عمار ؟!

ادامه داد : می خواهم عمار تربیت کنم . بعد هم خنده ی کوتاهی کرد و گفت : اسمش را هم می خواهم بگذارم سید علی .

توی چشمهایش خیره شدم . به حالش غبطه خوردم . پرسیدم : حالا چه برنامه ای برای تربیتش چ داری ؟ 

از برنامه ها و کلاسهایش گفت . اساتیدش را می شناختم . هر از گاهی هم پیش استادی می رفت که ما بچه های حوزه خیابان ایران خوب می شناختیمش " آیت الله جاودان "

ادامه داد یک چله هم دارم . کنجکاو شدم . عه ! چله ی چی ؟ گفت : چله آیت الله حق شناس . 

گفتم : خیلی سخته این چله . یه چیز آسون تر برمی داشتی . چیزی که بتوانی با این وضعیت و داشتن دو تا بچه دیگه که حتما مسئولیت های اونها هم روی دوشت هست ، از عهده اش بربیایی و اذیتت نکند.

گفت : برای انجام کارهای بزرگ باید سختی کشید . اصلا" خدا ما را برای تحمل همین سختی ها به این دنیا آورده . هیچ عقد اخوتی هم با ما نبسته . هیچ وقت هم قول نداده که اینجا همه چیز بر وفق مرادمان باشد و از سختی و مشکلات دور باشیم . باید در کوران این سختی ها آب دیده شویم 

دوست ندارم وقتی آقا آمد دستم خالی باشد . 

شهادت را به بها می دهند نه به بهانه . باید زرنگ بود و شهادت را گرفت . من برات شهادت پسرم را می گیرم .

دوباره به ساعتش نگاه کرد . تازه یادم آمد باید بروم دیر می شود . چه زود گذشت ...!

آخرین لحظه بود . سایه ی دختر جوانی که از روی شباهتش حدس زدم خواهرش هست از دور نمایان شد . از همان دور مرتب بابت تاخیرش عذرخواهی می کرد .

وقت خداحافظی بود . ناخودآگاه پرسیدم : کجا می روید ؟

از سوالم خجالت کشیدم . از آشنایی ما زمان زیادی نمی گذشت شاید نباید می پرسیدم .

قطار رسید . هر دو قصد سوار شدن داشتند . زن جوان لبخند زد : بهشت زهرا . سر مزار شوهرم . یک ماه و نیم پیش توی سوریه شهید شد . 

گفتم : امروز چهارشنبه است نه پنجشنبه !گفت : امروز سالگرد عروسی مان است ...


خودم را دیدم . بسیار کوچک ... بسیار کوچکتر از زن جوان ... 

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
سیده طهورا آل طاها

مدافعان حرم

نظرات  (۳۷)

سلام سیده بانوی عزیزم 
ببخشید من دوتا سوال درباره چله ی آیت الله حق شناس داشتم 
آیت الله جاودان تو سایتشون در پاسخ به یکی از سوالات فرمودن میشه زیارت عاشورا رو دوبار در روز خوند و 20 روزه تموم کرد... میخواستم بپرسم اینطوری اثری داره یا نه؟  
میگن تو چله نباید گناه کرد اگه یه وقت گناهی سر زد باید چله رو دوباره شروع کرد؟ 
من یه حاجت بزرگ دارم خیلی دوست دارم این چله رو بخونم چند بار هم شروع کردم اما به خاطره یه بد اخلاقی یا یه غیبت دیگه ادامه ندادم... دلم شکسته احساس میکنم حاجتم نمیخواد برآورده بشه که نمیتونم چله رو کامل انجام بدم 
ببخشید مزاحمتون شدم... ممنونم از پاسختون خواهر خوبم 
التماس دعا 
یا علی 
پاسخ:
سلام عزیزم. ان شاالله هر چی خیره براتون پیش بیاد.
نظر آقای جاودان روی چشم ماست من حقی کمترین کی باشم روی حرف ایشون نظری بدم.
اگه گناهی ازتون در حین چله سر زد دو رکعت نماز توبه بخونید لازم نیست چله رو قطع کنید. اما تلاش بر اینه که ترک گناه کنید
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۷ مادر دخترا
سلام دوباره سیده خانم جان
دختر من5.5 و دختر همسایه یک سال کوچکتر البته ما تصمیم گرفتیم زاد به رو نزنیم و کاملا بدون حساس شدن زور نظر خودم بازی کنن ممنون از وقتی که برای ما میزارید
پاسخ:
سلام عزیز دل. اگه احتمال شما درست باشه بهتر به دخترتون در این مورد آموزش بدید. کاملا آرام و با مهربانی بهش توضیح بدید باید حتما از دستشویی استفاده کنن و .... اگه اصلا چیزی بهش نگید متوجه اشتباه بودن رفتار ننیشه. سرزنش مداوم و یادآوری مکرر مسلما غلطه اما اینکه کلا هم بهش نگید کارش اشتباه بوده هم غلطه. از خانم همسایه هم بخواهید که در مورد فرزندش همین کار رو بکنه.
خواهش می کنم عزیزم
سلام. شب بخیر. ممکنه توصیه امام رضا ع برای دفع سحر رو اعراب گذاری کنید؟
پاسخ:
سلام عزیز دلم. وای بمیرم ببخشید تو رو خدا. عزیز جان من با موبایل کامنت ها رو پاسخ میدم کیبورد موبایل اون طور. نیست که بتونم این کار رو انجام بدم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** ** ******** ************** **** ** ***** **** *** ******* ** ***** ****** *** *** **** *** **** ***** **** * *** ***** ***** **** ** ****** **** * **** ** *** ** *** ** ************* ** **** **** **** **** ****** ** *** *** **** ****** * **** **** ** ****** * *** **** * *** *** *** * ***** *** ************ ***
پاسخ:
از ایشون بخواهید تا مادربزرگش در این مورد با والدین صحبت کنه یا کسی که نفوذ خوبی داره.
ان شاالله هم ایشون و هم شما که اینقدر به فکرش هستید هر دو عاقبت بخیر بشید
سلام.
اون چله ای که تو جواب یکی از نظرها نوشتید که حاجت میده و اگه صلاح نبود گره هایی رو باز میکنه و یه خصلت های خوبی رو در آدم بیدار میکنه،همون چله آیت الله حق شناس بود؟
پاسخ:
سلام عزیزم
بله گلم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ****** **** **** * **** ***** ** **** ****** *** **** **********
پاسخ:
چشم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ** *** **
***** **** ** ** ***** **** ** *** * **** ***** **** ***** **** * ***** ******** *** ** **** ******* ***** **** * ***** ******* **** ***** **** * ** **** *** **** ** **** * *** ** ***** **** ** ****** *** *** ** ** **** *** ********* *** ******* **** ** ** ******* ***** *** ** *** ******** ** ***** ***** ** *** * ***** **** ***** ***** ** ***** 
******* * ***** ***** ***** ** ********* ***** ***** * **** ***** ***** ******* *** * ***** **** * **** ** ** ** ** *** * ***** *** *** ***** ******* **** ** ****** ** *** * ***** **** * ****** *** *** * ***** ****** ***** ******* ***** ***** **** ***** *** *** ******* ***** *** * ** **** ***** **** ****** * **** ******* **** *** ******* **** **** ** *** ** ** **** **** ****** ***** * **** ** **** ***** * ** ***** ****** **** **** ****** **** *** **** ***** **** * **** **** ***** *** **** ** ***** **** **** ** *********** **** * ** **** ***** ***** ** **** **** ********
**** **** ***** ******* *** **** *** ***** *** ***** ***** *** ***** ** **** *** *** * ***** ***** ** **** ****** *** ****** ** **** **************** ** ***** **** * ** ****** ** *** **** **** *** ******* ****** ***** ***** * ******* **** **** ******* **** **** ****
پاسخ:
سلام عزیزم.
متاسفانه شما اولین نفری نیستی که اینو می فرمایید. ما در کمال تاسف با این دست والدین خیلی زیاد طرفیم. تاسف آورتر اینکه اغلب تحصیلکرده هم هستن. متوجه نیستند که چه ظلمی رو به فرزندانشون می کنن. حق فرزندانشون رو ضایع می کنن. و باید جوابگو باشن. واقعیت اینه که اکثر این والدین تا رمانیکه سرشون به سنگ نخوره به حرف کسی توجه نمی کنن اما شاید این خانم از طریق مادربزرگش بتونه اقدام کنه. در مورد بحث حجاب بگید با دفتر مرجعشون تماس بگیرن احتمالا اصلا نیاز به اجازه مادرشون ندارن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام .مدت کمی هست که با وبلاگتون اشنا شدم.در مورد ایام انتخابات بهتون خداقوت میگم بابت روشنگریهاتون و بی تفاوت نبودنتون،که البته مثل اینکه حاشیه هاش تمومی هم نداره
***** ** **** ** **** **** **** ***** ******* *********** ** *** ******* ** ** *** ***** ** **** ** ***** ***** **** * ** **** ** ****** ****** *** ** ** ******* * ** *** *** *** *** **** *** ***** **** ** ***** ***** **** ***** ***** ** **** ** *** ** **** ***** *** **** **** ** **** ***** ******* ****** ***** * ****** *** ** *** *** ** ** ******** **** ** **** ***** ** **** ******** **** **** *****
**** ** **** ** ***** *** ****** *** ** **** **** **** ****** ***
*** **** ** ** ** ***** ***** **** *** ****
پاسخ:
سلام. باران... چه اسم قشنگی.
نمی دونم وقتی فرمودین منتشر نکنم باز منتظر حوابش هستید یا نه.
پای مصالح نظام در بین هست. این از هر چیزی مهمتره. امام می فرمودند اگه بین حفظ نظام اسلامی و شهادت امام زمان یکی باید انتخاب شود آن شهادت امام زمان است. وقتی این طور باشد حساب ما با تحمل مصائب و سختی ها مشخصه. چشم ما به دهان رهبریه. ایشون امر می کنن به وحدت و صبر ما هم امر ایشون رو روی چشم می گذاریم.
 یه مثال بزنم براتون ؟مثال ما مثال اون مادر هست که برای سالم موندن و از بین نرفتن فرزندش اون رو رها می کنه و فرزند٬به نامادری میرسه.
از همه اینا گذشته کسانیکه دست به این بداخلاقی زدن برنامه وسیعی داشتند البته دارند لذا بهترین و منطقی ترین کار اینه که اجازه بهره برداری بهشون ندیم.
رنج ما در برابر۲۵سال رنج حضرت امیر که چیزی نیست. ۲۵سال استخوان در گلو وخار در چشم داشتند. راستش این روزها و با مشاهده این مردم با تمام گوشت و پوست و استخوانمان دریافتیم چرا آل الله با تمام بر حق بودنشان همیشه در غربت یودند و با شهادت از دنیا رفتند.؟همیشه سر کلاسهای تاریخ اسلام دکتر قنبری با تعجب می پرسیدیم استاد چطور میشود مردم حق را ببینند و منکر شوند ؟چطور می شود با علی بیعت کنند و زیر سایه معاویه باشند.دکتر همیشه لبخند میزد . حالا میفهمیم چقدر سوالمان بی معنی بود.آن لبخندها لبخند عاقل اندر سفیه بود انگار...
خدا ما را هم در مسیر ایشان هدایت کند
پاسخ:
ان شاالله...
طهورا خانم سلام
۴۰روز دیگه کنکوره 
تعیین سرنوشتم
و من ۲۰درصد امادم
اصلا نمیتونم‌بخونم حس و حوصله ش رو ندارم 
اصلا دلم میخواد هر کاری کنم‌ جز خوندن ولی دوستام ....ماشالله خیلی جلو هستن
حال روحیم داغونه
میگید چیکار کنم
التماس دعا😢
پاسخ:
سلام این کاملا عادی و طبیعی هست خیلی از دوستان  شما در شرایط شبیه به شما قرار می گیرند نگران نباشید فقط شما نیستید که این حالت رو دارید. به خودت تلقین نکن و سعی کن برنامه ای داشته باشی که توش باوحود استراحت درس هم بخونی. یه روز رو وقت بگذار یه استخر برو زمان خیلی زیادی ازت نمی گیره اما حالت رو بهتر می کنه. خودت رو هم با کسی مقایسه نکن چون ثمره ای جز ناراحتی شما نداره.
سلام . می بخشید من از قدیمی های اینجام. توی کامنتها یکی بود که خیلی برای من سوال ایجاد کرد. درباره صندوق رای مراجع. شما اطلاعی در این باره دارین.واقعیت داره که بیشترشون به روحانی رای دادن.؟میشه توضیح بدین؟
پاسخ:
سلام. خواهش می کنم.
ببینید بعضی مسائل هست که ما تمایل به افشای اون نداریم به دلایلی البته...
تخلفات کاملا سازماندهی شده که متاسفانه آمارش کم هم نبوده در این دوره از انتخابات بوجود آمد.که به چند تا از دلایلش در یکی از کامنتهای پایین اشاره شد. واقعا نه من بنا دارم به این موضوع بپردازم و نه صحیح هست که پرداخته بشه چون کسانیکه این تخلفات رو راه انداختند دنبال مسائلی هستند که اینطوری بهش میرسند. با تمام تخلفاتی که دولت بی تدبیر به عمد مرتکب شد و وزارت کشور در جریانش هست و فرمانداری ها هم همچنین باز حرف شورای نگهبان برای ما فصل الخطاب هست و ما در عین اینکه کاملا حق با ماست و در عین اخلاق مداری برای حفظ مسائل بالاتر سکوت می کنیم و احقاق حق مان را به وقت مهمتر و روز گران تری موکول می کنیم.
اما پاسخ شما...
صندوق مربوط به مراجع قم صندوق شماره۵۴۹ بوده کل آرای اخذ شده از این صندوق ۳۴۸رای بوده که از مجموع این آرا ۲۳۰رای مربوط به آقای رئیسی و۹۰رای آقای روحانی و ۷رای آقای میرسلیم و ۱رای آقای هاشمی طبا و ۱۰  رای ممتنع۵رای آقای رئیسی بوده که مهر نداشته و جز آرا باطله محسوب میشه و ۴رای روحانی که مهر نداشته و باطله بوده.
اما آماری که فرماندار ارائه میده از همین صندوق به این شرح هست مجموع آرا ۳۴۸رای که۱۵۸رای روحانی۱۳۲رای رئیسی۱۷رای میرسلیم و ۵رای هاشمی طباو۱۹ تا رای باطله هم گفته میشه ۳۵تاست.


تخلفات زیاده بوده ما اسناد و مدارکش رو هم داریم خود آقای رئیسی هم پیگیر هستند  اما وزارت کشور تا الان که همکاری نکرده بعد رو نمی دونم مجلس هم واکنش نشون داده و اعتراض کرده من اگه بخوام اینجا ریز بگم نه به صلاح هست نه لزوم داره.
صندوق مراجع رو ابدا نمی خواستم چیزی بگم اما چون صحبتش اینجا شد  و شما پرسیدی عرض کردم.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****
***** ****** ******
*********
*** ***** **** *** * **** **** ******
*** ******* *** **** *******
**** ** *** *** * **** ** **** ** **** ***** *********** ** *** *** ** ** *** ***** *** **** ******* **** ** ********** **** **** *** *** ******* ****** ** **** ***** **** ***** **** ***** **** ****** **** **** ********* ******* ***** **** *** *** ***** *** *** ******* **** ******* *** *** **** ** ***** **** *** *** *** **** **** ***** ***** ** **** ******** **** *** ** *** **** ** *** *****
** **** **** ** *** ***** **** ** **** **** ***** ** *** ******* ** ***** *** *** *** *** **** ** **** **** ***** * ****** ***** * *** *** ** ** *** ******* **** ******* ***
****** **** **** ** *** ************** ** **** **** **** ****** ********* **** ***** *** ******
****** * ******* *** ** **** ******* **** ***** ** ******* ** **** **** *** **** ****** ** **** ** ***** ****** **** ** **** ** ***** *** ** ** ****** ****** ** ******* **** ***** ** ******* ***** ***** * *** ********
******* *** *** ****** ******** ***** **** ** *********
**** ***** **** * **** * ** ***** **** ** **** **** *** *** ***** ****
***** **** ** ***** ** ** *** **** ** ***** ****** ****** ** *** ************* **** ****** ***** *** ** *****
***** ****** ** **** ***** * ****** *************** ******
**** ** ***** *** ** ****

پاسخ:
سلام. این دعا نوشتن که آخر کامنتت گفتی نه اینکه صحت نداشته باشه اما خودت با دعا کردن با توسل کردن اگه در وسعت هست با عقیقه کردن گوسفند می تونی رفعش کنی.
امام رضا توصیه می کنن برای دفع اثر سحر دست خودتون رو مقابل صورت بگیرید و بگویید
بسم الله العظیم ۲بار. رب العرش العظیم. الا ذهبت و انقرضت
همین طور آیت الله بهجت می فرمودن برای دفع سحر و چشم زخم همیشه قرآن همراهتون باشه.سوره های معوذتین رو بخونید. آیت الکرسی بخونین. موقع خواب چهار قل بخونید. توی خونه تون اذان بگید. روزی ۵۰آیه قرآن بخونید.
در ثانی این چله رو هم شروع کنید ان شاالله حاجت می گیرید اما اگر صلاح به گرفتنش نبود مطمئن باش هم گره هایی ازت باز میشه هم یه سری خصلتهای خوب در شما بیدار و نهادینه میشه
سلام طهورا جان
به نظر شما فرح پهلوی پاسپورت ایرانی یا کد ملی یا شناسنامه جمهوری اسلامی داره که بتونه رای بده؟ چرا فکر نمی کنید اگر فرح پهلوی به یکی از شعبه های أخذ رای پاریس می رفت الان تمام خبرگزاری های دنیا این فیلم رو پخش می کردن یا شبکه های اجتماعی اون رو در مقیاس وسیع نشر می دادن؟ یا چرا فکر نکنیم که کارمند سفارت یا کنسولگری رسمی ج ا ا ممکنه خیلی سال قبل تر از دولت روحانی استخدام شده و از گزینش عبور کرده و منافع ملی رو تشخیص می ده؟ یا چرا فکر نکنیم چرا أسیر شایعات بی اساس بشیم که ما رو خدای ناکرده کم فهم نشون بده؟ شما خانم وجیهه و تحصیل کرده ای هستی 
پاسخ:
سلام بانو جان. عزیزم اگه با دقت متن رو بخونین می بینید که بنده عرض کردم شنیدم. نگفتم حتما هست. بله راست می گین دلایل شما منطقی تره.
بنده هم عرض کردم اگه صحت داشته باشه.
سلام عزیزم  طهورای خوبم 
دلم خونه خون ....اشک چشمم خشک نمیشه...دلتنگم وبا هیچ کسم میل سخن نیست ...همسایه دیوار به دیوارم  که همیشه اردات خودش رو اعلام میکرد بعد از رای آوردن کاندید مورد نظرش  حالا پشتش رو به من میکنه ...گمان کرده ما کلوخیم با این جوی باریکه ها نم بکشیم..خیلی خوب دقیقه نود همه شخصیت اصلی شون رو نشون دادند...... طهورا جان دعا کن آقامون بیاد دیگه فقط به همین امید نفس میکشم سیرم از دنیا خیلی سیر ....
پاسخ:
سلام به روی ماه مهربانت.
سیری از دنیا؟خب برای چی؟
شما به وظیفه ات عمل کردی . وظیفه ما رای به اصلح بود. نتیجه دست ما نیست.
مهم اینه ما شرمنده نشدیم. شرمنده امام٬شرمنده شهدا٬شرمنده نسل های آینده٬شرمنده شهدای مدافع حرم٬شرمنده رزمندگان مدافع حرم٬شرمنده هیچ کس نشدیم. مهم اینه ما فریب نخوردیم. از عوام فریبی نترسیدیم. ما بر سر آرمانهامون ایستادیم. محکم و پابرجا...
یه روز یه امامی بود که فقط با ۷۲ تونست سرنوشت تاریخ رو تغییر بده. از هیچی نترسید. از کمی امکانات٬از قلت نیروها. از ددمنشی سپاه دشمن.وقتی ششماهه اش رو جلوش قربانی کردن در اراده پولادینش خللی ایجاد نشد. وقتی تمام دشت پر از پاره های تن اکبرش شد ٬در ادامه مسیر استوار تر شد٬وقتی حتی نتونست بدن اربا اربا شده عباسش رو برگردونه کم نیاورد ما زیر علم همین امام سینه زدیم. ما پای مکتب همین امام قد کشیدبم.
ناامید نباش...شهدا چشم امیدشون به ماست.
بچه های مدافع حرم امیدشون به استقامت ماست.

سلام عزیزم  طهورای خوبم 
دلم خونه خون ....اشک چشمم خشک نمیشه...دلتنگم وبا هیچ کسم میل سخن نیست ...همسایه دیوار به دیوارم  که همیشه اردات خودش رو اعلام میکرد بعد از رای آوردن کاندید مورد نظرش  حالا پشتش رو به من میکنه ...گمان کرده ما کلوخیم با این جوی باریکه ها نم بکشیم..خیلی خوب دقیقه نود همه شخصیت اصلی شون رو نشون دادند...... طهورا جان دعا کن آقامون بیاد دیگه فقط به همین امید نفس میکشم سیرم از دنیا خیلی سیر ....
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۶ ریحانه مامان دوقلو ها
نامه ای به رئیس جمهور منتخب
جناب آقای روحانی
رئیس جمهور منتخب
سلام علیکم
استحضار میرساند باعنایت ب اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و با توجه به اینکه بیش از 16 میلیون نفر افراد با شناسنامه ، تاکید میکنم با شناسنامه، که به بلوغ کامل فکری و سن قانونی رسیده اند؛ به شما رای نداده اند ؛ اعلام میدارد زین پس هرگونه انتقاد به عملکرد دولت شما از سوی 16 میلیون نفر با شناسنامه که عضوی از این کشور هستند و نگران آینده این مرز و بوم ، نباید با برخورد های زشت و توهین آمیز مواجه شود. 
چنانچه این 16 میلیون نفر بروند به جهنم دیگر شما رئیس جمهور کشوری مقتدر با پشتوانه مردم نیستید.
پس بهتر است در دولت جدید احترام و عزت همه مردم ایران را نگه دارید و تمامی انتقاد ها را با گوش جان بشنوید .
زیر سایه امام زمان (عج) و در مسیر رهبری گام بردارید ، موفق باشید
یکی از دلواپسان شناسنامه دار این مملکت



سلام خواهر جان 
دلمون خونِ .خدا بخیر بگذرونه تا 4 سال چیزی هم باقی میمونه .
این نامه رو هم خودم با دل پرخون نوشتم همون موقعی که شنیدم روحانی رای آورده 
پاسخ:
سلام جالب بود. البته در تعداد ۱۶میلیون تردید هست. چون با توجه به اطلاعات وسیعی که داریم دولت تدبیر دست به تدبیر زده و تخلفات سازماندهی شده رو رقم زده. مستندات این تخلفات کاملا در دسترس هست و شورای نگهبان منکر آن نشده. سوال اینجاست روحانی می دانست که با توجه به عوامفریبی گسترده و دروغ هایی که ساختار روانی اقشار جامعه رو تحت تاثیر می گذاشت و با اتکا به عناصر فتنه گر سال ۸۸بدون این تخلفات هم می توانست رای بیاورد پس چرا دست به این کار زد؟در پاسخ توجه شما را به چند نکته جلب می کنم
۱.روحانی بشدت ترسیده بود. مردی بدون پشتوانه مالی و سرمایه داری بدون وابستگی به قدرتهای نامیمون در فرصتی یکماهه توانسته بود رای بخش عظیمی را بخود اختصاص دهد در صورت عدم تخلف با بی آبرویی وسیعی روبرو میشد.لذا برای به حداقل رساندن آرا مخالف دست به تخلف زد.
۰۲پیش بینی می کرد جبهه مخالف با اطلاع از حجم تخلفات به خیابانها ریخته و برای احقاق حق خود اغتشاش راه بیندازند در این صورت می تواتست برگ برنده را رو کند وچهره فتنه گران۸۸را تطهیر کند. اما... پیش بینی او درست از کار در نیامد. او دچار آلزایمر سیاسی شد و فراموش کرد که با چه کسانی طرف است.
۰۳از این حربه استفاده کرد تا ثابت کند برای رسیدن به اهدافش دست به چه بی حیایی های سیاسی میزند.

از همه اینها گذشته دوستان می گفتند فیلمی را دیده اند که در آن فرح همسر شاه مخلوع بعد از یک نطق الکی رای خودش که روحانی بوده را به صندوق انداخته. من شخصا  چنین فیلمی رو ندیدم اما اگر صحت داشته باشه باید به روحانی بخاطر چنین پشتوانه ای تبریک گفت .
سلام خواهری عزیزم 
خدا رو شکر امشب بهم خبر دادن سفر کربلام جور شده فردا عازمم ان شاء الله 
خواستم بگم اگه لایق باشم حتما دعاگوتون خواهم بود و سلام شما رو به امامان عزیزمون خواهم رسوند 
دوستتون دارم 
التماس دعا 
پاسخ:
سلااام . پس کربلایی شدی؟الحمدلله.
نمی دونم ساکن کجایی اما ساکن هر جایی که هستی قبلش حتما یه زیارت به امامزده ی نزدیک تون برو. از قبل از سفر تمام ثواب اعمال و زیارتت رو هدیه کن به امام زمان. این خانواده٬خانواده ای نیستن که مدیون شما باقی بمونن چند برابر این هدیه رو بهت بر می گردونن.
سفر بخیر.... التماس دعا. یادحضرت آقا هم باش.
سلام...عصر جمعه خیلی گریه کردم....در برابر استدلال میشه استدلال آورد اما در برابر تمسخر و توهین و افترا واقعا سلاحی نداشتم. چقدر اذیت شدم این مدت. حداقل قلبم آسوده است و اون دنیا سرافکنده نیستم بابت رایی که دادم...جوابایی که دادید رو خوندم و کلی آروم شدم. خدا خیرتون بده. ممنونم
پاسخ:
سلام. غصه نخور امام حسین با ۷۲ نفر سرنوشت تاریخ رو عوض کرد. ما اصحاب آخرالزمانی امام عصر باید دنیا را تغییر دهیم.
ممنون طهورای عزیز

خیلی احساس تنهایی می‌کردم، ممنون که هستی

حق داری باید قوی‌تر باشم، ما کم نیستیم ...  
پاسخ:
واای یاد قیمت افتادم تو دورهمی... مرسی که هستی...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام طهورا جان
** *** ** *********** ***** **** ** *** **** **** **** *******
*** ** *** ****** *** ** *** ***** ***** ** ******** ****** ******* *** ** ********** ***** ** ******** **** **** * ***

****** **** ******* ************* ***** ***** *** *** ** ********** *** ** *** *** ***** ** **** **** **** * ***

**** *** **** ******** ***** ***

******** ******* ***** ***** *** ****** **** ***** ***** **** *** *** **** ***** ***
*** **** ******** *** ** **** ***** ***** ***** *** ***** ****** ** *** **** ***** ***** *** ****** **** ***** ***** ***** * *** *** ***** ******* ***** ***** *******

** **** ***** *** ** ****** ***** ******* ***** * **** 
** **** ***** *** ** ******** ** *** ***** *****
** **** ***** *** **** ** *** *** ******* ***** ***

**** ** ********** ***** ***** *** ****** **** ******** ** **** ****** ******* ******

**** ** ***** ** **** ***** ** ** ** ** ****** ****** **** *** ** ** ** ***** **** ***** ******* * ****** ** **** *** ******** ****** 

***** ******* ** ****** ** *** ***** ** ***** ******* *** ** ****** **** **** **** **** ****** ** ** *** *********

**** ** ** ***** ** ** ******** ** ********* **** **** ******* **** *** ** *** *** **** ****** *** ****** *** **** **** ** *** **** **** **** ****

**** ***** *** ******** ** **** ***** **** ***** ***** ********** ** **** ***** *** ***** ** ** ***** **** ****** **** ***** * ******** ** *** **** ***** ** ****** **** ******* **** * ****** **** ****** *** **** ** ****** **** ****** **** *****

** ** *** ** ******* ***** **** *** ****** ** *** *** ** *** **** ******** ** *** **** ** ******* ****** ***** ********* ****** ****** *** ***** ** ****** *** ***** * **** **** ********** ******** ***** *****

** ** ******** ******** ***** ** *** *** *** * **** * **** ***** * **** ******* *** ***** * ****** *** ***** ******** **** ** ** *** ** ** ***** ****** ****

******** ***** **** ***** **** ***** ******* ******

* ****** **** ** ** ** ***** * ** ***** ** ***** **** *** *** *** ******** **** **** *** *********

**** ******* **** ** ** **** ****** ***** **** * ***** ***** ****** ** **** ***** * ***** ***** ***** **** *** ***** *** ***** ** ** **** ****** ** ***** ** **** ** ** **** *** ****** * **** ***** *******

**** ****** **** **** ****** ** *** ***** * ****** ** **** **** * ** *** *** ***** ** *** ******* **** ***** **** ** ***** ** **** ****** *** *** **** ***** ***** * **** **** **** ** *** *** *** ****

**** *** ** **** *** ****

*** **** ***** ** *** ** ***** *** 



پاسخ:
الهی به فدای دل پر دردت . درک می کنم همه اینها رو می فهمم . چون همه باهاش درگیریم . اما یادت باشه یدالله فوق ایدیهم . ما اتکا به قدرتی داریم که بالاتر و والاتر از هر مقامی هست . ما به پشتوانه ای تکیه داریم که محکم و استواره . ما دعای خیر شهدا و امام رو به دنبال خودمان داریم . تاریخ نشان داده که شیعه همیشه در معرض رنج بوده و هست . ما درس استقامت رو از شیرزنی آموختیم که میان در و دیوار از حقانیت ولایت دفاع کرد . ما درس شجاعت رو از عقیله ای آموخیم که کوچه رو کلاس درس کرد . ما درس همت و مردانگی رو از کوچکترین علمدار کربلا عبدالله ابن حسن آموختیم . ما درس شرف و غیرت رو از عباس آموختیم . ما از نوجوان بنی هاشم آموخته ایم مرگ با عزت از زندگی با خفت و ذلت ارزشمندتره . ما از اشبه الناس به رسول ، علی اکبر آموختیم می شود مرد و مردانه یک تنه مقابل تحریم ها و تهدیدها ایستاد و ننگ مذاکره خفت بار را نپذیرفت . ما از باب الحوائج آموخته ایم می شود در کنج زندان خصم ، تمام هیمنه پوشالی شان را به سخره گرفت . ما زنده ایم . تا مهدی زنده است . ما در برابر تمام عوام فریبی ها مرد تر از هر مدعی مردانگی می ایستیم و علم این انقلاب را به مدد رهبری قدرتمندانه ابن الزهرا سید علی خامنه ای به صاحب اصلی اش تحویل خواهیم داد .
نه خون ما از خون عاشورائیان رنگین تر است نه فرزندانمان از فرزندان عزیز فاطمه ، عزیزترند. یادت نرود ما پیروزیم چون شهادت برایمان عزت و افتخار است این وعده ایست که امام به ما داد.
زمین هرگز از حجت خدا خالی نخواهد ماند . خدا از من و تو نسبت به ما مهربان تر است . از رگ گردن به ما نزدیک تر است و آنی ما را تنها نمی گذارد. 
تا می توانی فرزندانت را مهدوی بار بیاور . تا می توانی حتی لحظه ای دستت را از آستان با کفایت شهدا کوتاه نکن . وعده های خداوند حق است . حزب الله ، حزب غلبه کننده و پیروز است . ما مفتخریم که حزب الله هستیم . مفتخریم که شهدا از ما هستند . مفتخریم که در مرام ما هرزگی و لاابالی گری عین بی غیرتی است . مفتخریم که نوامیسمان برای دنیای دیگران خودشان را کف خیابانها و در میان دیده های حریص و از حدقه درآمده ی نامردان به معرض نمایش نمی گذارند و جشن پیروزی نمی گیرند. 
پیروز این میدان مردی بود که هرگز دروغ نگفت . هرگز عوام فریبی نکرد . هرگز حیثیت دیگران را به لجن نکشید. هرگز مردم را از جنگ و دیوارکشی نترساند . هرگز رایانه های قطع شده رو چند روز مانده به انتخابات واریز نکرد. با آنکه می توانست اما هرگز لیست دزدی ها را رو نکرد.
این طبیعی است که دزدها نگذارند قاضی ها به حکومت برسند.
ما برای تبلیغات یک ماه فرصت داشتیم . بدون امکانات . بدون سرمایه های آنچنانی . فقط با توکل به خدا و توسل به آل الله موفق شدیم . ما کم نیستیم ما میلیونها نفریم . میلیونها نفری که از مرگ از خستگی از فحش از تهمت از توهین از تحریم از گرسنگی و از تشنگی و... نمی هراسیم . این یعنی هر یک نفر ما با ده نفر از صاحبان تفکر آزادی منهای اسلام برابری می کند . این یعنی همان رمزی که ما را در برابر صدام و ارتش تا بن دندان مسلحش پیروز کرد . بچه هایی که از پشت نیمکت مدارس و دانشگاه ها و از میان کسبه و مردم عادی بیرون آمدند توانستند با دست خالی مقابل یک دنیا بایستند و حتی یک وجب از خاک شان را به اجانب ندادند.
ما پیروزیم چون تابع مولایی هستیم که حتی به قیمت از دست دادن شش ماهه اش هم تسلیم زر و زور دنیاطلبان نشد.
به زندگی برگرد ... با سربلندی برگرد . ما اصلح را انتخاب کردیم حتی اگر تعدادمان 72 نفر باشد .  
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام 
***** ***** * **** ***** ** ***** ** ****** **** ** **** ***** ****** ** ******** ****** ** ** **** ** **** **** ***** ** ** ** ****** ***** ** **** ***** **** ** ** ***** ***** ** *** ** *** **** *** * **** * **** *** ***** ***** **** **** ***** **** ***** ** **** *** **** *** ****** ** *** ** ***** **** *** ** *** **** ** **** ***** ** ** ** **** ***** **** *** **** **** ******* ** *** ****** ** **** ****** *** **** ***** ** **** ****** ** *** *** **** ******* **** **** ** ** *** ***** ** ****** ******* **** *** *** **** ** ****** ** ***** *** ***** ***** **** *** ** ***** ****
پاسخ:
سلام خواهرم. هم حدس شما درسته هم احتمال دوستتون. شخصا از روی تجربه احساس می کنم نظر شما درست تر باشه. لما من دقیق نفهمیدم دختر شما و دختر همسایه تون که این کارو کردن چند ساله بودن؟
لطفا بفرمایید من در خدمتتون هستم.
سلام
خدا قوت
استفاده کردیم از جواب منطقی ای که که به رهگذر دادید
و جواب کوبنده ای که به "خودم" دادید

ولی فقط یه نکته:
وقتی خود آقای روحانی میاد و اون 16 میلیونی که بهش رای ندادن رو خشونت طلب میخونه، دیگه از طرفداراش چه انتظاری دارید؟؟؟

16میلیون جنگ طلب و متحجر تو انتخابات رای نیاوردند ولی شهر در امن و امانه... نه  سطل آشغال و اتوبوسی آتیش گرفت ... نه به عزادارهای امام حسین جسارت شد... 8 سال پیشم 13 میلیون صلح طلب و  متمدن رای نیاوردن 8ماه جنگ داخلی شد
پاسخ:
سلام.
ان حزب الله هم الغالبون.
اولین صندوقی که مورد شمارش قرار گرفت می دانید مربوط به چه کسانی بود؟مربوط به مدافعین حرم. پیروز میدان انتخابات مدافعین حرم بودند که وقتی صندوقشان شمارش شد حتی یک رای تاکید می کنم حتی یک رای در آن به روحانی داده نشده بود. مدافعین حریم عقیله بنی هاشم دست مریزاد. گل کاشتید.
سام بر خواهر عزیزم
تمام دیروز بغضم را فرو دادم تا خشم افسوس از اشتباه ملت را تحمل کنم تمان شب جمعه و دیروز قلبم سنگین بود برای حال امام زمانمون وقتی بدنهای دختران و زنان در کشور اسلامی به راحتی در بین هزاران مرد می جنبد و ....
تا کجا پیش خواهیم رفت
مگر 16 میلیون رای مشت محکمی بر دهانت نبود که عبرت بگیرید ، ما فقط یک ماه تلاش کردیم فقط یک ماه از حضور جناب آقای رئیسی گذشت در حالی که 0% مردم کشور ایشان را نیمشناختند 16 میلیون رای کم نیست
در مقابل فردی که 4 سال رئیس دولت بود 4 سال مردم رو با دروغ فریب داد و به هر ریسمانی چنگ زد که بماند
در پاسخ به دوستانی که آقای تتلو رو نهی میکنن ما در صدر اسلام کم نداشتیم امثال زهیر کم نبودند ، کاش لحظه ای تفکر میکردید اگر همین آقای تتلو با جناب روحانی دیدار داشت خوب بود ، اگر آقای رئیسی از ملاقات با ایشون سرباز میزد بدتر بود اصلا میدانید چه میخواهید
چطور ساسی مانکن خوب بود و منعی نداشت که جناب روحانی با ایشون عکس بندازه اما ....
مطمعن باشید شما ها که آزادی برایتان روسری از سر انداختن و تاپ و شلوار پوشیدن در خیابان و غیرت مردانتان پر ... به زودی زودی پشیمان میشوید  کاش غصه بیکاریتان را داشتید کاش امروز به فکر بودید تا فردا که هر زنی در آغوش همسرانتان جا خوش میکند اشک نریزید از خیانت
کاش کشورتان ذره ایی برایتان مهم بود
ما محکم و استوارتر باقی خواهیم ماند وصبح پیروزی نزدیک است
به انتظار ظهور نشسته ایم به تمام تلاش
پاسخ:
سلام.
تفکر اینها یک تفکر دیکتاتوری محض است یا همه باید مثل آنها باشند یا محکوم به بی آبرویی می شوند.

خب انتخابات تموم شد و بالاخره در نهایت که معلوم شد مردم چی رو بیشتر می پسندن.
اما من یه سوالی ازتون دارم: نظرتون راجع به دیدار آقای رئیسی با تتلو چیه؟
پاسخ:
مقبولیت ٬مشروعیت نمی آورد. چه بسیار اقبالهای گسترده از حاکمی که عزت رو به دنبال نداشت. بنی صدر با اقبال عمومی روبرو شد اما در نهایت عزیز نشد و حضرت علی که با اقبال عمومی روبرو نشد اما عزیز شد.
پاسخ شما رو در کامنتی که پایین هست دادم. مراجعه کتید و بخوانید
سلام خواهری جونم 
من همیشه به خانواده شهدا قبطه میخورم خیلی دلشون بزرگه... این پست مدتها ذهنم رو مشغول کرده... ان شاء الله خدا به ما هم توفیق بده.. 
طهورا جون یه چند تا سوال درباره ی چله ی آیت الله حق شناس داشتم چله ای که چند بار شروعش کردم ولی نتونستم تموم کنم حتی یه بار چند روز مونده بود که چله م تموم بشه ولی یه اتفاقی افتاد نشد... 
اینکه شما گفتید حرکت نکنیم یعنی نمیتونیم بایستیم سلام بدیم به امام حسین علیه السلام؟ 
صدقه رو حتما باید هر روز بدیم نمیشه جمع کنیم چند روز یک بار بدیم؟ 
من مامانم رو نایب میگیرم ولی مامانم فقط نمازها رو میخونه اینجوری قبول نمیشه؟ 
ببخشید زیاد سوال کردم 
ممنونم که وقت میذارید... اجرتون با امام رضا علیه السلام 
پاسخ:
سلام عزیزم.
چرا میشه در اون حد حرکت کرد منظور اینه اینور اونور نریم.
چرا میشه صدقه رو اینطوری هم داد.
نه یه نایب بگیر که اعمال رو انجام بده.
نه خوشحال شدم سلامت باشید
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۳۲ رفاقت به سبک شهید
سلام طهورا جان خوب هستید خدا قوت البته برای پست قبل اینکه صبوری کردید با حوصله جواب میدادید
قبول باشه جهاد در سنگر مجازیتون
میشه یه خواهشی کنم تو چله تون من حقیر رو هم دعا بفرمایید
ای کاش میشد امروز که نظر میزارم تبریک بگم ریاست جمهوری جناب رئیسی رو
ولی افسوس

خیلی برام عزیز هستید همیشه تعریف اخلاق و صبوری هاتون و ایمانتون رو برای مادرم میکنم هرچند ندیدمتون
دوستتون دارم
پاسخ:
سلام عزیزم سلامت باشید .
عزیزم من الان چله ای ندارم اما یادتون هستم
شما بزرگوارید. و عسی ان تکرهوا شی و هو خیر لکم...
سلام خواهر جون خوبی اشکال نداره عزیزم
پاسخ:
سلام. ببخشید دیگه
سلام خواهر جون دوباره اشکم در اومد
پاسخ:
سلام عزیزم.
در مورد خصوصی .... من نپرسیدم
سلام طهورا بانو 
چله آیت الله حق شناس چطوریه؟؟
من دوتا دختر دارم خیلی دوست داشتم دومی پسر باشه اما راضیم به رضای خدا. انشاالله خداوند منو لایق بدونه یه پسر بهم بده تا عمار رهبرم باشه و فدایی رکاب حجه ابن الحسن. 
لطفا چله رو شرح بدین. ممنون
پاسخ:
سلام ان شاالله.
یه مقدار سخته . همت می خواد.مثل تمام چله ها باید مستمر باشه. چون دو رکعت نماز داره و شرطش استمراره برای خانمهایی که باردار نیستن مشکله . لذا ما معمولا با دوستای حوزه مون هماهنگ می کنیم که در صورت عذر دوستمون که بهش مطمئن هستین چند روزی رو به عهده بگیره. می تونید با همسرتون هم صحبت کنید ابام عذر رو ایشون بخونن.
تا۴۰روز مراقبه روی اعمالتون داشته باشید. یعنی گناه کبیره کاملا ترک و به صغیره اصرار نکنید.
تمام چهل روز یه مبلغی رو صدقه یدید مقدارش مهم نیست.
رو به قبله بنشینید با وضو باشید در تمام مدت انجام اعمال نباید صحبت کتید مگر جواب سلام.نباید حرکت کنید. پس زمانی رو براش بگذارید که واقعا کاری ندارین.بسم الله الرحمن الرحیم بگید. بعد۱۰۰تکبیر(الله اکبر) بگید.
۱لعن بگید(اللهم العن اول ظالم تا آخر لعن)بعد۱بارسلام (السلام علیک یااباعبدالله تا آخر سلام)بعدزیارت عاشورا از اول تا ابتدای اللهم العن ... رو بخونید و بقیه رو نخونید بلند بشید دو رکعت نماز هدیه به امام حسین بخونین. بعد دوباره۱۰۰تاتکبیر بعد زیارت عاشورا از اول تا آخر با صد سلام و صد لعن بعد دو رکعت نماز هدیه به امام حسین.
در طول تمام این چهل روز باید نمازتون اول وقت باشه. بهتره از روز چهرشنبه شروع کنین. اگه سهوا گناهی ازتون سر زد زود دو رکعت نماز استغفار بخونین.
در ضمن بجز اهل خونه که ناخودآگاه متوجه چله میشن و اونی که در ایام عذر بجاتون اعمال رو انجام میده هبچ کس نباید متوجه احرای چله توسط شما بشه.
فکر کنم پشیمون شدید؟
تقدیم به کاسه های داغتر از آش دورو برمان 
هموطن تند روی من،
دلگیر نباش و خشم را فراموش کن.
ما با دستانی بسته،
با یارانی در حبس،
با رهبرانی ممنوع التصویر،
با کاندیداهای رد صلاحیت شده،
در این انتخابات پیروز شدیم.
با خشم بسیار تو و آن لحن عجیبت،
که از میان ما مبارز می طلبیدی، 
ما وارد صحنه شدیم.
و بدون هیچ ابزاری و یا حمایت از جانب نهادهای قدرت رای دادیم،
و پیروز شدیم.
اما تو از ما نترس،
چون ما برای انتقام گرفتن نیامدیم.
چون ما برای وحشت نیامده ایم. 
چون ما تو را در خلوت زندگیت نخواهیم آزرد،
و در ملا عام به باد کتک نمیگیریم.
چون ما شوکر برقی و باتوم نداریم
بلکه
ما آمده ایم برای آزادی و برای آرامش.
ما معتقدیم ایران متعلق به همه ایرانیان است.
پاسخ:
تقدیم به مترسکان سر جالیز...
هموطن جاهل و ساده من...
بی جهت رقاصی و پایکوبی نکن . می دانم برایت سخت است اما اندکی تفکر کن..
ما در عین بصیرت و توانایی...
و به همت ارواح پاک شهدایمان...
و در پرتو انوار نورانی رهبری مهدوی...
به امامت حجت بر حق خدا...
در این انتخابات سربلند بیرون آمدیم.
با جهل عمیقت و با ساده لوحی خنده آورت..
که از میان ما هل من مبارز می طلبیدی..
ما در برابر تمام بی اخلاقی هایی که بوی از شرف انسانی نبرده بود وارد کارزار شدیم..
بدون وابستگی به قدرتهای کثیف و آدم کش منطقه و حمایتهای بی دریغ خائنان به وطن تنها با اتکا به ذات حضرت احدیت رای دادیم و به وعده الهی ایمان داریم که ان حزب الله هم الغالبون.
اما... تو از ما بترس.
چون ما از مولایمان آموخته ایم «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» از فتنه جمل آموخته ایم منافقین از کفار بدترند...
ما آمده ایم تا زمینه ظهور منجی را در عصری و در میان مردمی رقم بزنیم که رسم تبعیت را از جاهلان سقیفه ٬آموخته اند.
مراقب ما باش . ما زنده ایم و هرزگی هر خائنی را در نطفه خفه می کنیم. ما برای ایران از جان می گذریم و گذشتن از خائنین کمترین و آسانترین کار ماست.
ما رسم غیرت را از علمدار عاشورا آموخته ایم و فرصت بی غیرتی دینی را به احدی نخواهیم داد.
نیازی به شوکر و باتوم نیست. اصحاب فتنه و جهل آنقدر بی مقدارند کا با کمترین اخم علوی٬جایشان را خیس می کنند.
ما آمده ایم برای اعتلای کلمه توحید برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی.
ما معتقدیم ایران تحت رهبری سیدنا و مولانا امام خامنه ای٬ بزرگترین و مستحکم ترین و باشکوه ترین قدرت بی نظیر دنیاست.

:(

ما کجای کاریم؟؟؟ اونها کجان؟؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام طهورا بانو
******
** **** **** ***
****
** ******* ** ** **** **** *** ** ***** *** *** **** ****
** **********
**** 
***** *****
**** ******* ***** *** ****
*** ***** **** ****** *****
**** **** ****
*** ***** *** ******
******* ** ***** ****** **** *****
****** **** **** ******
***** ***** *** ***** ****
**** **** *******
**** ***
*** ****** ***** *
******
** ***
* *******
** *******
** ****
** ***
*** ***
****** **** *** ** *****
** * ****
****** **** ** *****
**** ** ***** *****
**** **** ****** *** * ****** ******* * *************
** *** ******
***** ** ******* * ******* *****
** ***
** **** **** ****** ****** ** ***** ** *** ****** **** ** *** ****** ***
**** **** ******** ****** ******
**** **** *** ******
** *** ******* *** ***** **** *** *** ******* * ***** **** ** **** ******* **** ****** ** ****** *** *** ***** * ***** **** ******
** **** ***** ***
***** **** ** *** ** *** ******
**
*** **** ***** ** ** **** ****** **** ***** *** ******* ***
*** ** *** ***** *** **** ******
** **** ******* ***** ***
**** ***** ****** ***** *** *** ********
*** ** ******* ***** ** *** ***
*** *** *** ***** ***** *** ***** ** **** ** *** ***** ****** *** *****
** *** *** ** ***
** *** ** *** ** ****
******
******** **** *****
***** ***** ****** *** *** ** *****
** *****
اگه جوابمو ندادین ناراحت نمیشم
همین که درد و دل کردم برام یه دنیاس
در پناه حق سلامت باشین
خودتون و دخترا و همسرتون
پاسخ:
سلام عزیز دلم. فدای دل رنج کشیده ات. من هم دست کمی از خودت ندارم. صبور باش . این تنها چیزیه که دذ تین وانفسا می تونم بهت بگم. من رو مثل خودت و همدرد خودت بدون
به به خانم تتلیتی !
خدایی خجالت نکشیدی وقتی رئیسی از تتلو حمایت کرد ! ۱۰۰ رحمت به شجریان که حداقل انسان هست و اصالت داره ولی تتلو چی؟
خوش بگذره خانم طهورا 
دستانت رو هر چقدر هم که بشوری باز هم به خون خیلی از بیگناهان الوده کردی و باید روز قیامت تاوانش رو بدی.
پاسخ:
من تتلو را نمی شناختم. آهنگهایش را هیچوقت نشنیدم. اما این را می دانم که حق رای داشت. حق نظر داشت. حق را نمی فهمی... از درک کسی در حد و قواره تو خارج است.
تتلو تا وقتی هنجارشکن بود ٬برای امثال تو الگو بود. تا وقتی برای میرحسین موسوی شعر می خواند ٬خوب بود و محبوب دل زنگار گرفته و متعفن تو. اما به محض آنکه اقرار به توبه کرد ٬به محض آنکه خواست برای خودش یک تصمیم ساده بگیرد ٬تنها به جرم داشتن کمترین حق شهروندی از طرف مدعیان روشنفکری طرد شد. به بدترین شکل بی آبرو شد. تحقیر شد.
راستش اگر تنها دستاورد این انتخابات رویش و تبلور روح بلند انسانی از کسی چون او هم باشد قطعا جای بسی خرسندی است. مگر نه اینکه نجات یک فرد نجات یک جامعه است.؟
تتلو آنقدر شرف داشت که از گذشته اش توبه کند حالا باید منتظر ماند و دید آیا شجریان هم از در آغوش کشیدن زنان معلوم الحال توبه می کند. آیا موجود حقیری مثل خاتمی از دست دادن با دختران و زنان توبه می کند. تتلو هیچ وقت ادعای دینداری نکرد . مفلوک کسی که در لباس دینداری و روحانیت تا گردن در لجن فرو رفته است.
خدایی خجالت نکشیدی وقتی روحانی به عنوان مرد دین صاف توی چشمهایت نگاه کرد و دروغ گفت. نگاه کرد و عوام فریبی کرد. نگاه کرد و دید که زن و مرد مثل کرم جلویش در هم می لولند و می خوانند و می رقصند و حجاب از سر بر می دارند. خجالت نکشیدی وقتی در ستادش اختلاس گری مثل کرباسچی دم از عدالت برای شما زد. خجالت نکشیدی وقتی در ستادش امام معصوم ما را به طمع یک مشت رای هتاکی کردند؟
من امیدوارم. اگر شهید علم الهدی توانست از بوعذار قاچاقچی که سر تا پایش خالکوبی داشت شهید بسازد ان شاالله به مدد امام رضا ٬خادم آستان رضوی می تواند از تتلو یک مرد بسازد.
بد بگذره بهت... روزهای سخت و سرشار از بدبختی انتظارت رو می کشه.
هر چقدر هم که تقلا کنی فایده نداره. تا گردن در تعفن جهل خودت فرو رفتی و از بوی مشمئز کننده اش تباه خواهی شد.
سلام
جسارت نباشه اما اینکه توی پست قبلی نوشتید "انتصاب یکی از دو کاندید"
 ... درسته رقابت اصلی بین این دو تاست ولی دو تا کاندید دیگه هم داریم!!
پیشاپیش انتصاب هر یک از این دو کاندید را تبریک و تهنیت عرض کرده

برگرفته شده از hamnafasetalabe.blog.ir
پاسخ:
سلام عزیزم. بله درسته عزیزم. . منظورم رقابت اصلی بود.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** *****
** **** ** ** *********** ****** ******  
*** ****** *** *** *******
پاسخ:
سلام. ممنون
امکانش نیست
مگه دختر نمیتونه عمار باشه؟
چرا برا همار شدن دختراش اینهمه تلاش نکرد
ینی چی خو؟
برا دختراش نمیتونه برات شهادت بگیره؟
😐😓😭😭
پاسخ:
چرا نمی تونه عزیزم.؟ چرا برای دخترها هم همین قدر تلاش کرده بود اما مساله اینه در اسلام جهاد برای دخترها نیاز نیست.
سلام علیکم
بابت زحمتی که در ایام تبلیغات کشیدید تشکر میکنیم... ان شا الله نزد جد این سید بزرگوار ماجور باشید... میخواندیم هجمه ها و توهین ها رو...
خدا انشا الله به همه پیروان حق، سعه صدر عطا بفرماید چون این هجمه ها در مسیر حق فراوان هست...

بابت این مطلب...
الحمدلله... از برکات این انقلاب رویش هایی از این دست هست... و به لطف خدا هر روز رو به افزایش هست...

پاسخ:
علیک سلام. سپاسگزارم.
بله همین رویش ها به آینده امیدوارمان می کند.
کانال بصیرت ٬کانال خوبی هست. خسته نباشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">