فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

نفرسوم..!

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

زن پوشیه اش را به صورت زد با گام های سریع به سمت ایستگاه مترو به راه افتاد. نزدیک پله ها ، دو تا خانم که با فاصله از هم راه می رفتند و هر کدام پوشیه ای به صورت داشتند نظرش را جلب کرد. 

قدمهایش را سریع تر کرد ، جوری که درست پشت سر نفر دوم باشد . حالا شدند سه تا خانم که پوشیه به صورت داشتند.  چند قدم دورتر نزدیک صندلی ها درست همان جایی که مسافران در انتظار آمدن قطار هستند ، دو تا خانم با ظاهری ناهنجار نشسته بودند. 

اولین خانم با پوشیه ای به صورت از کنار آنها رد شد . هر دو خانم نگاهی از سر تمسخر به او کردند و زن پوزخند آنها را به وضوح دید . 

دومین خانم با پوشیه ای به صورت از کنار آنها رد شد . هر دو خانم این بار متعجب نگاهی به هم انداختند و جابجا شدند . 

حالا نوبت زن بود که از کنار آنها بگذرد. هر دو خانم در حالیکه خطوط چهره را در هم می کشیدند به سرعت روسری هایشان را جلو کشیدند و شق و رق نشستند. 



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
سیده طهورا آل طاها

پوشیه

نظرات  (۳)

من برای این لباس مهجور مانده ناراحتم
من دلم میگیره وقتی کسی میگه پوشیه ات چلب توجه میکنه
دلم میگیره وقتی با لقبهای زشت خانومی ک روبند داره رو صدا میزنن
من دلم میگیره از همه اونهایی ک تبرج جاهلیت رو دوست دارند و پوشیه
حجاب مادرم حضرت زهرا رو تمسخر و املی میدونن
من دلم خیلی وقتها از خیلی ها گرفته وپناه بردم به پوشیه ام و گریه کرده ام
من دلم از خیلی از مذهبی های خودمان هم میگیرد از خییلی از همسران طلبه از خیلی از مومنین و متدینین از خیلی از حتی طلبه های اقا
پاسخ:
بیا سوته دلان با هم بنالیم....
دلم سوخت وقتی نظر برخی متدینین (البته مجتهد هم در بینشان بود)اصفهان رو راجع به پوشیه دیدم
برخی فتوی به حرمت داده بودند واسنباط لباس شهرت کرده بودند!!!


کجا هستند که این صحنه ها رو ببینند
پاسخ:
بنده اطلاع نداشتم . کدام یک از مجتهدین حکم به حرمت داده اند ؟ باید پرسید اساسا تعریف آنها از لباس شهرت چیست . 
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۷ یار عبد فاطمه
راستی یادم رفته بود بگم همه مطالب وبلاگتون رو خونده بودم.یادم رفته بود بپرسم شما هم پوشیه میزنید؟من الان شاید سه ماهی میشه از پوشیه استفاده میکنم. نمیدونین به روزهای بی پوشیم چه افسوسی میخورم.لباس بی بی فاطمه زهراس واقعا داشتنش از اول زندگی لیاقت میخواد مثل حضرت رقیه تو سه سالگی...
پاسخ:
خب پس باید بهتون خسته نباشید بگم.
بله پوشیه می زنم.
ان شاالله که با حضرتش محشور شوید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">