فرازونشیب زندگی طلبگی ما(همنفس طلبه)

هم قدم تا خدا آباد

همنفس طلبه

طبقه بندی موضوعی

توجه ..... توجه ....توجه .........

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ب.ظ

با توجه به تقاضای مکرر دوستان و احساس نیاز نسبت به رفع مشکلات دوستان ، عزیزان می توانند در صورت تمایل به آدرس اینستاگرام بنده مراجعه کرده و از مطالب آن در جهت ارتقای سطح زندگی خود ، استفاده کنند ... 

بدیهی است که وبلاگ همچنان به فعالیت خود ادامه داده و پاسخگوی دوستان عزیز خواهد بود ان شاالله.


دوستان علاقه مند می توانند به آدرس اینستاگرام بنامtahoraaltaha مراجعه فرمایند...

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۲۱
سیده طهورا آل طاها

نظرات  (۴۲)

سلام دوست عزیزم مطالب خیلی خیلی جالبی داری

منم به تازگی داخل بیان ثبت نام کردم ممنونت میشم به وبلاگ سر بزنی و اگه نظری یا پیشنهادی برای بهتر شدن سایتم داری بگی

 

پاسخ:
سلام ان شاالله
سلام وقت بخیر

میشه با کسی که نماز نمیخونه هیئت نمیره روزه نمیگیره ازدواج کرد؟

در حالیکه خودم همه اینارو میخوام با تمام وجود فقط من سی سالمه و شاید اینو جواب کنم دیگه خواستگاری نیاد. چون پسر خوب و پاکیه خوش اخلاقه و سالم
پاسخ:
سلام. 
نماز تشکر از خداست . باید ببینید کسی که در برابر نعمت هایی که خدا بهش داده تا این اندازه بی ادب هست که تشکر نمی کنه , ضمانتی هست که فردا در زندگی با شما در برابر تمام گذشت ها و محبت هاتون وفادار و قدرشناس باشه. ببینید امانت دار و صادق هست. 
ببینید خودش رو بنده می دونه یا آزاد. اگه خودش رو بنده می دونه چرا بندگی نمی کنه
عالی/./
مرسی
مرسی عالی بود
عالی بود
۲۶ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۴۵ سایت سرگرمی تفریحی
سلام ممنون از سایت خوبتون.
می خواستم نظر اسلام رو درباره ازدواج با خانمی بظرگتر از خودمون بدونم. آیا احادیث از ائمه در این مورد وجود دارد.
پاسخ:
سلام. سلامت باشید.
از احادیث بی خبرم. شاید حدیثی در این رابطه نباشه. اما... 
فی نفسه این کار اشتباه نیست اما باید جوانبش رو در نظر گرفت. یه خانم سی ساله مسلما نگاهش به زندگی و میزان پختگی اش با یک اقای بیست و پنج ساله کاملا متفاوته. بجز معدود مواردی که فقط در مشاوره می توان به آن رسید , در باقی و در اکثر موارد درک این خانمها بالاتر از اقایون عست. و وقتی اینا وارد زندگی مشترک میشن این میزان از پختگی برای مرد آزار دهنده میشه. مرد پیوسته تصور می کنه اقتدارش زیر سوال رفته و زن هم فکر می کنه چقدر این مرد رفتارش بچگانه هست. و این موضوع بیشترین صدمه رو میزنه. از طرفی نگاه اجتماعی به مساله هم هست. نگاه دیگران گاهی ازار دهنده میشه و اگه تحمل طرفین کم باشه به زندگی خلل وارد می کنه. از سوی دیگر چهره زن ممکنه به دلیل بالاتر بودن سنش زوذتر از مرد شکسته بشه و باروری اش هم زودتر مختل بشه . مرد جوان تره و حوصله اش بیشتره . دوست داره بیرون بره . گردش بره . کافی شاپ بره اما زن سنش بالاتره و این کارا براش کودکانه هست. 
اگر تمام اینها مرتفع بشه و با مشاوره به این نتیجه برسیم که مشکلی نیست , مجوز زندگی مشترک داده میشه. 
سلام سایت خوبی دارین. خوشحال میشم به سایت من سر بزنید و نظر بدین و ایده ای در مورد بهتر شدن سایتم بدهید
فروشگاه رابو کالا http://www.rabokala.ir
فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال رابو کالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/کالای-دیجیتال/
فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی رابو کالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/آرایشی-و-بهداشتی/
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک رابو کالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/مد-و-پوشاک/
فروشگاه اینترنتی سرگرمی و ورزش رابو کالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/سرگرمی-و-ورزش/
فروشگاه اینترنتی فرهنگی و آموزشی رابو کالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/فرهنگی-و-آموزشی/
فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه رابو کالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/خانه-و-آشپزخانه/
۰۱ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۳۸ قیمت طلای 18 عیار
بسیار عالی بود
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۳۶ خرید لوستر سقفی مدرن
بسیار زیبا
۲۰ دی ۹۷ ، ۱۹:۲۵ نیلوفر قربانی
سلام  اگر دوست داشتید به وبلاگ بنده سربزنید 
پاسخ:
سلام چشم
سلام. خوبین؟ بانو جان چطوز میتونم وقت یه مشاوره تلفنی ازتون بگیرم؟؟ به کمکتون نیاز دارم، ممنون میشم هر چه زودتر بهم خبر بدید
پاسخ:
پاسخ دادم . شماره تون رو اینجا بگذارید تا بهتون پیامک بدم
سلام. خوبین؟ بانو جان چطوز میتونم وقت یه مشاوره تلفنی ازتون بگیرم؟؟ به کمکتون نیاز دارم، ممنون میشم هر چه زودتر بهم خبر بدید
پاسخ:
سلام عزیزم سلامت باشید.شماره تون رو اینجا بگذارید بهتون پیامک میدم
۰۲ دی ۹۷ ، ۲۰:۴۰ محسن حیدری
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
نکست سریال
http://khorsheed14.blogfa.com

لطفا اینو ببینید
درباره روحانی نوشته.
۰۹ آذر ۹۷ ، ۰۸:۱۱ همسر یک طلبه
http://yekhamrah.blogsky.com/
همسر یک طلبه

سلام شما هم طلبه جامعه هستید ؟
پاسخ:
سلام عزیزم. نه گلم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ****
*** **** ** *** ********** ** **** ** ***** *** * ***** **** **** *********** ** ***** ** ***** *** * *** ***** ***** **** ** *** ***** *** **** ** ****** ******** **** **** **** ******
***** ** ** *** ****** ** ** ***** **** *** ******** ** **** ***** * **** ***** *** * **** **** * ** *** **** ******* ****** ******
****** ** **** ** *** **** * *** * *** ************ ******* *** *** *** ** ***** ** ** ******** ***** *******
**** *** *** **** *** *** ***** ***** **** * ****** ***** *** *** * **** ** ***** ** ***** ****** **** ** ******** **** ** ***** *** **** ** ** ****** ************ ***** ****** *** * ****
*** *** **** ** * ***** ** **** **** **** ********** *** *** *** *********** *** ***** ** **** ***** ** *** * ***** *** **** **** *** *** **** ** ** **** ********* ***** * ** ** *** * ** **** **** *** ******** **** ** **** **** **** ************ ***** ** ***** *** **** **** ***** **** *** ** ** *** ***** *****
**** ***** ****** *** **** *** ***** *** ****** **** ** ****** * ***** ** *** *** ** ***** ********* *** ***** ** **** **** **** ***** ****** **** *** ******** *** **** **** ***** ****** *** **** ** **** *** *** ****** **** *** ***** ***** *** ***** ******** **** ******
**** ******** *** **** ****** ********* ***** ** *** ** *** ***** **** * *** ****** ** ***** ******* ** *** ***** *** ****** ****** * **** **** ** *** ** * *** ** ***** * *** ********** **** **** *** ** ***** **** ***** **** *** *** ** *********
**** ** ***** *** ***** **** ***** ** *** ******** *** **** *** *** ** *** **** ** ********** **** **** **** * ***** ***** **** ***** ***** *** *** ** ** ***** ******
*** **** *** **** ** **** ******* **** *** ** *** ********* **** ***** ***
**** **** **** **** ***** ** ** *مایش ندید
پاسخ:
عزیزم سلام. خیلی متاسف شدم از این مساله. درک می کنم که براتون سخت هست. خواهر خوبم عزیز دلم من احتمال میدم این اتفاقات تلخ باعث افسردگی شما شده. شما نباید خیلی تنها بمونید. نباید اوقات فراغت و بیکاری تون زیاد باشه. باید تا جاییکه می تونید خودتون رو مشغول کنید. کارهای هنری کنید ورزش کنید حتما باید به تغذیه تون برسید خواب خوب داشته باشید اگر می بینید بهتر نشدید باید برید پیش پزشک. 
عالی هست وبلاگتون من مطالبتون رو خوندم
ادامه دهید 
پاسخ:
سلامت باشی عزیزجانم
۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۸:۰۵ خواننده قدیمی
سلام. سیده خانوم این وبلاگ رو تا حالا دیدین ؟ فکر کنم تو عالم طلبه ها دیدنش برا شما جالب باشه. زندگی خیلی خیلی شخصی یه طلبه هست . البته این وبلاگ خیلی خیلی قدیمی و همیشه هم به روز هست . قبلا تو پرشین بلاگ مینوشت. 
http://1talabe1.blog.ir/
اخیرا به مشکل تنهایی بر خورد کردن. نمیدونم سر خانومش چی اومده. جدا شدن یا خانومش ول کرده رفته یا هر چیز دیگه . ایشون بچه دار نمیشد. گاهی هم تو وبلاگش صندلی داغ میزاره. خیلی استقبال میشه. این صندلی داغ 4 و 5 جالب بود. 
http://1talabe1.blog.ir/post/273/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-5-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D9%BE%D9%88%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%82%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86#send_comment
دوست داشتم شما هم یه سر بزنید. بخونید. هم اینکه بتونید کمکی بهشون کنید و همین که اطلاع داشته باشید خودش خیلی خوبه. 
اینم یه صندلی داغ دیگه. 
http://1talabe1.blog.ir/post/142/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-4-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85

راستی یه وبلاگ بود به اسم بچه پولدار . اون هم یه خاطره سربازی درباره اخوندا داشت خیلی جالب بود. موقع خوندنش یاد حاج اقای شما افتادم. کلا خیلی قلم شیرینی داره. 
پاسخ:
سلام. ممنون. آره وبلاگ اولی خیلی برام اشناست. فکر کنم قبلا می خوندمش. 


الان رفتم دیدم وبلاگش رو. درست حدس زدم . راستش من از اولین خواننده های وبلاگش بودم از همون اول هم , با خودش و وبلاگش مشکل داشتم الان که رفتم دیدم فهمیدم هنوزم مشکل دارم. اتفاقا پیش بینی من از زندگی اش درست از آب دراومده بود. حوصله و وقت خوندنش رو نداشتم اومدم بیرون. 
وبلاگ حقانیت شیعه و رد شبهات - پاسخ به شبهات و نقد منطقی و روشمند ادیان و مکاتب

http://al-shia.blog.ir
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۷ عبدالحسین عبدی
سلام علیکم
وقت بخیر و طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق.
قبل از هر چیز بهتون خداقوت میگم و از خدا می خوام در راهی که پیش رو دارید ثابت قدم باشید.
بنده طلبه ای فعال در عرصه رسانه هستم و مدتیه مشغول نگارش فیلمنامه با موضوعات مختلف هستم. که آخریش راجع به خودکشی و عدم توجه و همراهی خونواده ها با فرزندانشون بود.
خواستم اگر براتون امکان داره، اولا بنده رو راهنمایی بفرمائید که به نظرتون الان با توجه به تخصصتون، چه موضوعی برای تولید رسانه ای (فیلم، تیزر و...)اولویت داره
و دوم اینکه اگر قصه و خاطره ای دارید که به نظرتون مناسب فیلم شدن هست برای بنده بفرستید.
ان شاءالله که بتونیم قدم موثری بردارید که مرضی پروردگار و امام زمان(عج) باشه 
موفق و سربلند باشید.
یا علی(ع)
پاسخ:
سلام. موفق باشید. می تونید از پست جدیدی که ان شاالله میذارم استفاده کنید
زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
بی نظیرید
پاسخ:
سلامت باشید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام وقتتون بخیر 
من ب مشاوره احتیاج دارم امکانش هست؟ممنون میشم ازتون ***********
پاسخ:
سلام. برای وقت مشاوره پیامک میدم بهتون
سلام عزیزدل حال شما خوبه
سال نو تون مبارک
من خیلی نیاز ب مشاوره دارم واقعا شرایطم بحرانیه میشه کمکم کنید
پاسخ:
سلام عزیزم یا مشکلتون رو اینجا بفرمایید یا اینستا یا شماره همراهتون رو بگذارید تا بهتون پیام بدم 
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۴۷ ریحانه مامان دوقلو ها
سلام خواهر جان
خدا خیرتون بده وضعیت مشق و درس داره به امید خدا بهتر و بهتر می شه
معلم هر دو می دونن که بچه ها دوقلو هستن . یه مقدار هم تقصیر خودم هست از خودم توقع خیلی زیادی دارم . می خوام بچه ها تو همه جنبه ها مثل یه قلو ها باشند . مامان تمام وقت داشته باشن . الان بعضی وقت ها بچه ها به همدیگه دیکته می گن . دستخط پسرم هم داره بهتر می شه .
معلم دخترم مشق زیاد می ده . معلم پسرم شاید نوشتاری کمی بده ولی اینقدر کارهای از نظر ما عجیب غریب می ده تا بچه ها تو همه زمینه ها پیشرفت کنن . کارهای جالبی انجام می ده فقط بسنده نمی کنه به روش های قدیمی الان فرصت نیست بگم ولی به نظر راهکارشون خوب باشه . حالا امید به خدا ببینیم تا آخر چی می شه .
الان دیگه بچه ها خودشون می دونن که باید مشق بنویسن همش من نباید بگم و حرص بخورم .
فقط خواستم ازتون تشکر کنم
هر چند وقت یه بار میام اینجا و پاسختون رو دوباره می خونم و امیدوار می شم که من خیلی هم راه رو اشتباه نرفتم . بهم سخت گذشته ولی ارزشش رو داشت .
چند وقت پیش معلم پسرم چند تا کلمه داده بود گفته بود با اونا داستان بنویسن تاکید داشت هر چی بچه ها گفتن بهشون ایراد نگیریم تا اعتماد به نفسشون زیاد بشه . وقتی پسرم داستان رو گفت از خوشحالی تو پوست خودم نمی گنجیدم . اصلا باورم نمی شد یه بچه کلاس اولی اینجوری بتونه داستان بگه .
این حال خوب امروزم رو مدیون شما و چند نفر دیگه هستم
ازتون ممنونم .
التماس دعا

پاسخ:
سلام عزیزدل. الهی شکر. اول شاکر خدا باشید دوم امام رضا سوم زحمت خودتون بود صبرتون آفرین داره. آفرررررین...
بچه ها رو دست کم نگیرین سرشار از توانایی هستند . بازم می گم به خودتون فشار نیارین این بچه ها قبل از درس به مادر سالم احتیاج دارن. 
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۴۵ ریحانه مامان دوقلوها
سلام بر خواهر گرامی 
قسمت داخل پرانتز رو لطفا ستاره دار کنید 
(پیرو صحبت تلفنی که باهاتون روز شنبه ساعت 2 و 30 بعد از ظهر  داشتم )
در مورد تکالیف بچه ها فرمودید تکالیف نوشتاری تا ساعت 8 تموم بشه و قاطع باشم بعدش دیگه انجام ندن 
در بیشتر موارد امکان پذیر نیست مثلا همین شنبه گذشته بعد از یک هفته تعطیلی بخاطر برف با حداقل 5 صفحه مشق اومدن خونه 
در موارد اینچنینی چکار کنم ؟
بررسی کردم دیدم حدودا هر روز بالای 3 الی 4 صفحه مشق دارن 
نکته دیگه اینه ک هر روز من باید ی سری سوال ریاضی و بخش و صدا کشی و جمله سازی برای هر دو بنویسم بعد بچه ها برن سر مشق 
که اونم خودش حدود یک ساعت وقت منو حداقل میگیره 
حالا بماند معلم پسرم میگه برای تشویقشون گفته ی عکس گنده بکشید بچه ها توش دیکته بنویسن دخترم هم میگه برای منم میکششی؟
خلاصه ک من بیشتر از دوران مدرسه خودم دارم نقاشی میکشم 
یا مثلا دیشب معلمشون گفته بود (البته این مورد زیاد پیش میاد) تکالیف رو تو تلگرام اعلام میکنم 
هر چی صبر کردیم آخر ساعت 9 و 30 دقیقه نماینده کلاس اعلام کرده 
خب هرچی من تو این دو روز رشته بودم اونا پنبه کردن 
دیگه قاطعیتی برای من نمی مونه 
ی مورد دیگه هم اینکه مثلا دیروز صبح هم زمان ب یکی دیکته می گفتم ب اون یکی متن مشق رو ک اینقدر بد چاپ شده بود ک خودش نمی تونست بخونه 
وقتی این موارد پیش میاد حداکثر یک الی دوساعت می تونم تحمل کنم بعدش دیگه نمیکشم دوتا بچه رو همزمان مدیریت کنم کلافه میشم چاره دیگه ای هم نیست بعضی وقت ها پیش میاد یکی دیکته اون یکی جمله سازی هر دو هم با من کار دارن 
واقعا کم میارم
ی مورد دیگه هم اینکه تو مواقعی ک بیماری هست ب هر دلیلی بدن خسته هست که البته تو بیشتر روزها برام پیش میاد؛ و حوصله خودتم نداری چه برسه ب سوالهای مسلسی بچه ها که برای هر کدوم باید حداقل 5 دقیقه توضیح بدی، باید چکار کنم 
دیروز دیگه بهشون گفتم خواهش میکنم امروز مراعات منو بکنید .مامان جان مریضم .سرما خوردم .نمیتونم کمتر بپرسید. بعد ک من بیحال میشم بچه ها هم اول دعواشون شروع میشه. اون وقت شما حساب کن دیگه خودت چه بر من میگذره .
تو اینجور مواقع باید چکار کرد؟
جدیدا بهانه گیری های الکی داره زیاد میشه منم دارم کم میارم .
بعضی وقت ها با خودم میگم واقعا خدای مهربون تو من چی دیده ک بهم دوقلو داده .منکه دیکه دارم کم میارم.
حالا همش دعا برای دوباره مادر شدن هم دارم که خدا مستجاب نمیکنه الان 3 سال منتظرم ایکن گریه و خنده و اینا. ببخشید طولانی شد 
امکانش هست تو تلگرام هم مزاحمتون بشم؟
پاسخ:
سلام عزیزم . 
اگه تلگرام راحتین مساله ای نیست. ولی شخصا از روی تجربه عرض می کنم که تماس تلفنی به مراتب راحت تره. نهایتا تصمیم با خود شماست.

آخی...عزیزم باور کن دلم کباب شد. 
یه مطلبی رو عرض کنم خدمتتون , به معلمش بگید چرا اینقدر مشق میده واقعا؟پنج صفحه؟مگه یه بچه کلاس اول دستش چقدر توان داره؟این ضعف نظام غلط آموزشی ماست. بچه ها دارن معصومانه تاوان چی رو میدن. ؟با معلم فرزندتون صحبت کنید و ببینید انگیزه اش از این کار چیه؟می خواد مهارت چی رو بالا ببره؟در کنارش توقع داره تازه بچه خوش خط هم بنویسه؟خب این بچه اونقدر خسته و ناتوان میشه که دیگه اصلا نمی فهمه چی داره می نویسه و چه جوری می نویسه. فقط می نویسه که تموم شه...
از طرفی حتما با نماینده کلاس چک کنید که تکالیف رو سروقت تو تلگرام بذاره. اینقدر دیر واقعا؟
مساله بعدی خود شما هستی. شما اگه سرپا نباشی , سرحال نباشی اولین اتفاقی که می افته تزلزل در نظام نظم خونه هست. برنامه ریزی برای بچه ها که من خدمتتون عرض کردم دو تا مزیت داره , اولش نظام مند بار امدن بچه ها و بعد پیدا شدن وقت آزاد برای خود شما و کم شدن از بار فشار کاری تون هست . اما این طوری شما به نتیجه مطلوب نمی رسی عزیزم. من بیشتر از بچه ها نگران سلامت جسم و روح شما هستم.
شما سه تا کار می تونید بکنید ... با معلم هر دو صحبت کنید و مشکل رو مطرح کنید و بگید دوقلو دارید و با این حجم بالای تکلیف و نقاشی اوضاع سخت شده . بهشون بگید حجم تکالیف باید مطابق توان بچه ها باشه نه خارج از توانشون. بعد توضیح بدید که مثلا اگه قراره ده تا سوال ریاضی بنویسه شما باتوجه به حجم کاری هر دوتا بچه , پنج تا سوال می نویسید ولی تعهد می دید که این پنج سوال رو اصولی بنویسید و اصولی یادش بگیره. اگه قراره دو تا نقاشی بکشه مکلف کنید فرزندتون رو که خودش بکشه حتی اگه خیلی قشنگ نشد هم اشکال نداره اما بجای اینکه شما وقت بگذارید مسولیت رو به خودش واگذار کنید . اگه هم گفت من بد می کشم بهش اعتماد بدید که بکش من بعت ایمان دارم که قشنگ می کشی.
یعنی در این مورد شما هم تلاش کنید معلم رو نسبت به کم کردن حجم تکلیف قانع کنید هم کودکتون رو قانع کنید نقاشی اش رو خودش بکشه حتی اگه خوب نمی کشه. دیکته های بچه ها رو روی موبایل از قبل شمرده شمرده ضبط کنید بعد جدا جدا برای هر کدوم بگذارید تا خودشون دیکته رو بنویسن و شما اصلاح کنید فقط. یا از قبل با یکی از همکلاس ها که با هم هماهنگ تر هستید , برنامه ریزی کنید تا تلفنی خودشون به هم دیکته بگن بعد شما فقط تصحیح کنید این طوری هم براشون دلچسب میشه هم شما به اندازه یه دیکته گفتن فرصت ازادتری دارید.
در روش بعدی شما می توتید بجای اینکه همه فشار کار رو روی خودتون داشته باشبد این حجم رو تقسیم کنید . همان طور که گفتم نقاشی هاشون دیگه با خودشون باشه. دیکته رو یا ضبط کنید یا تلفنی با همکلاس ها باشه اما یه بخش رو بین خودتون و همسرتون قسمت کنید . بگذارید همسرتون هم مشارکت کنه. قرا نیست هر چی کاره شما بکنید. حالا حجم مسوولیت ایشون بخاطر گرفتاری هاشون کمتر باشه اما دیگه صفر نباشه. مثلا کاردستی بچه ها با ایشون باشه.,شام که خوردید استراحت کنن بعد که بچه ها خوابیدن یه ساعت برای کاردستی وقت بذاره. 
در روش بعدی ساعتهای برنامه ریزی تون رو اونطوری تنظیم کنید که مطابق خواست و زمان بندی خودتونه. مثلا وقتی بچه ها بعدازظهری هستن . از مدرسه که اومدن میوه بخورن یا یه چیز سبک اما چیزی باشه که قند خونشون رو سریع بالا ببره بجز شیرینی های مصنوعی. بعد یه ربع بیست دقیقه استراحت کنن اونوقت یه بخشی از تکالیف مثل کشیدن نقاشی یا دیکته رو که قبلا شرح دادم , انجام بدن و هر آنچه که نیازی به حضور مستنر شما نداره. اونوقت شام و خواب. صبح ساعت هشت بیدار باش و صبحانه و و مسواک و بعد انجام تکالیف نوشتاری تا قبل از مدرسه.این برنامه ریزی قطعا با مصلحت شما قابل تغییره و من صرفا بعنوان نمونه خدمتتون دادم . شما به تشخیص خودتون می تونید زمانها رو تغییر بدید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** ****
** ****** ******** * ***** ***** ** *** ****
** ** ******** **** ** ****** *** **** ******** *** **** *** *** ** **** **** **** ** ****** **** *** ***** ***** **** ** ** **** ********* ** ****** ******* *** *** ** * ** ** ** *** ** **** *** ******* ** *** ***** *** **** ** ******* **** ***** *****
******* **** ** *** *** ***** ** *** ********** *** ***** **** ******** *** *****
پاسخ:
سلام گلم. این مساله می تونه دلایل مختلف داشته باشه مثلا ایشون کم کاری تیرویید داشته باشه در این صورت با یه ازمایش خون بسیار ساده البته در یه ازمایشگاه کاملا معتبر , قابل تشخیصه و بعد با دارو کاملا کنترل میشه. ممکن هم هست دلیلش استرس و اضطراب بالا باشه که باید حتما و حتما درمان بشه . باید مشاوره برن تا مشخص بشه اضطرابه یا نه و بعد درمان بشه در غیر این صورت منشا مشکلاتی در زندگی تون ممکنه بشه. 
ممکنه ایشون سوداشون بالا باشه و استرسش به این دلیل باشه در این صورت به پزشک طب سنتی مراجعه کنید. 
ممکنه دلیلش یه نوع آلرژی باشه که یا باید به حال خودش رها بشه یا یه آمپول هست که وارداتیه و گرونه اون رو بزنن تا یه مدت عرق نمی کنه اما باز شروع میشه.

ببین , اصلا اینکه شما از خیسی بدت میاد یا نه ملاک نیست . ریشه باید شناخته و درمان بشه. اگه ایشون واقعا نوددرصد هماهنگه , بهترین راه اینه که مشکل مورد نظرتون رو پیگیری و حل کنید . 
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۱۵ نیازمند مشورت
سلام طهورای عزیز و سپاس از توصیه خواهرانه شما
اما بحث من فقط صرف درآمد مالی نیست هر چند اون هم جایگاه خودش رو داره... ببینید همانطور که گفتم من سعیم بر مدارا است و تلاشم رو هم می کنم ... هرچند خیلی خیلی سخته و البته بعضا کم میارم.... اما بحث دیگه نشاط خودمه! اهدافم و تأثیرگذاری اجتماعی که می تونم داشته باشم و الان ندارم... مثل این میمونه  که یک منبع پرانرژی  و اثرگذار معطل مونده باشه... من پر از ایده و برنامه و هدفم و همه اینها الان تحت الشعاع شرایطم قرار گرفته... اگه بخوام بیام تهران، پیشنهاد شما چیه؟ درباب خانه و هم خانه و ... آیا تجربه ای در این زمینه داشتید یا در اطرافیانتون دارید که در اختیارم بگذارید
پاسخ:
سلام معذرت بابت تاخیر.
عزیزم من نمی تونم و حق ندارم جای شما تصمیم بگیرم اما شخصا امدن به تهران را با شرایطی که دارد توصیه نمی کنم. وجدانم راضی نمی شود غیر از این بگویم چرا که اگر امدید و موفق شدید که الحمدالله ولی اگر امدید و خیر دنیا و اخرت برای شما رخ ندهد , هرگز در پیشگاه خدا و والدینت و خودت , خودم را نخواهم بخشید. اما شما خانم فهمیده و بزرگواری هستید که قطعا مصلحت خودتان را بهتر از حقیر می دانید . 
هیچ توصیه ای نمی توانم در باب خانه به شما داشته باشم. امیدوارم مرا درک کنید . نمی توانم پا روی وجدانم بگذارم و به چیزی شما را سوق دهم که به آن اعتقادی ندارم
۱۲ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۳۰ نیازمند مشورت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام طهورا جان. ممنون بابت مطالب خوبت و وقتی که برای ***** ****** ***** **** ***** ** **** *** **** ****** ***** *
** ** **** ** **** **** **** ** ** ***** ***** ******** ** **** **** *** ****** *** ** **** * ******* ****** ** *** ***** ** ** *** ***** ***** *** ***** ***** **** ** ** *** **** ***** ****** **** * **** ****** ********** * **** ********* ** ***** ** ****** ** *** ******* ** *** **** ** ***** *** **** ** ** **** **** **** * **** ** ** **** ***** *** ** **** ******** ***** *** **** ***** ******* ** **** **** **** ***** ******** ****** **** ** ** **** **** ***** **** ***** *** * *** * ***** **** *** * ******** ** *** ****** ** ** ****** * **** ** *** ****** ** ******* ** **** ***** * **** ***** ** **** ** *** **** **** * ** *** ** **** * ********* ******** **** **** **** ** *** *** ***** ***** ***** ******* *** *** **** ** **** ***** **** ** **** **** *** *** ****** *** ** **** **** ***** ** *** **** ** *** ****** ***** * ***** ** *** *** ***** ** ** ** ** **** ***** ** ** ******** ***** ** *** ***** ** **** ** *** ******* **** ** ** ** *** ***** **** ** ****** ** **** *** ******* ****** ***** ****** *** ** * ***** ** **** ** ********* ****** **** ** *** ******** ********* ***** ***** **** * **** ** *** ***** ** **** ** ***** ** ****** * ** *** ********** ***** ** *** ****** *** ***** **** ** *** ***** ***** *** ****** ***** ***** ******* ** *** ***** ** ** **** **** ** *** ********* **** *** ***** ** ** ***** **** ** ** ** ****** ** *** *** **** *** *** *** ******** *** **** ***** ***** * ***** ** ******* ** ***** ** **** **** ******* **** * ***** *** ***** *** ***** **** ** ******* ***** **** ** *** **** ** ************** **** ******* ** ***** ** ****** *** ** *** **** ******* ** *** ***** ** *** **** *** ** ** *** ** ** **** **** **** ** ****** *** ** ******* *** ******* ****** ******* *** ******** ***** *** **** *** * ***** * ******** * ** ****** ** ****** ** **** **** *** **** ***** ** **** ** *** *** * ** ** ***** **** * ******* **** **** ****** **** ***** ****** ***** *******
پاسخ:
سلام خواهر عزیز و گلم. متاسفانه یکی از مشکلات فرزندانی که در تهران درس می خونن و اصالتا از شهرستان هستند همین شکاف عمیق فرهنگی میان آنها و خانواده و در کنارش آنها و اطرافیان هست. این شکافها گاهی آنقدر عمیق میشه که برای هر دو طرف مشکل ساز میشه . حوصله و توان طرفین رو در جایگاهی که هستند کم می کنه. والدین به دلیل کمی سواد و بالا بودن سن و حوصله شون درست در زمانیکه نیاز به مراقبت دارن به یه شکل درگیر میشن و فرزندان به دلیل قرارگرفتن در دوران پرهیاهوی جوانی به شکلی دیگر. 
برای همین هست که ما معتقدیم دولتها باید شرایطی رو فراهم کنند که بچه ها در شهرهای خودشون ادامه تحصیل بدن تا دچار مشکلات عدیده از جمله این مشکل نشوند.
عزیزم , والدین شما الان دوران کهنسالی رو می گذرانند و اغلب این افراد دچار مشکلات فراوان جسمی , کمی حافظه,افسردگی,نگرانی و اضطراب آینده فرزندان , عدم درک متقابل , نداشتن تغذیه مناسب, عدم تحرک مناسب سن و.... هستند. این عزیزان نیازمند جدی مراقبت هستند در کشورهای اروپایی این افراد روانشناس دارن تا خود و اطرافیانشون بدونند چطور باهاشون رفتار کنند. لذا من توصیه می کنم بنا به توصیه قران باهاشون مدارا کنید. بخش زیادی از رفتاراشون دست خودشون نیست. خیلی از غرولندهاشون از ته قلب نیست و بیشتر جنبه نگرانی از وضع فرزندشون هست. من می دونم تحمل این مساله سخته اما اگر بدانید در برابر صبرتون خداوند چه نظر لطفی بهتون می اندازه , با اشتیاق بیشتر و رغبت فراگیر تر دست به صبوری می زدید.
در مورد برگشتتون به تهران , شما خانم عاقل و فهمیده ای هستید . خوب می دانید که تهران , هر چند موقعیت مالی خوبی داره اما در عوضش شهر مناسبی برای یه دختر جوان در سن شما نیست. چه بسا عنایتی که خدا بابت صبر در برابر والدین به شما میده بسیار گران قدرتر از موقعیتهای مالی اینجا باشه. اما چون شما کاملا توانایی درک مشکلات رو دارید نهایتا آمدن یا نیامدن در اختیار شماست.
ضمن اینکه هرگز میان مشاجراتشون قرار نگیرید و قضاوت نکنیدشان
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۲۸ ریحانه مامان دوقلو ها
سلام خوبید؟روزهای برفی تون بخیر 
خواهر جان برای مشاوره شرایط خاصی دارید؟
ببخشید هزینه مشاوره چقدر هست ؟
پاسخ:
سلام به روی ماهتون عزیزم.
شماره تون رو بهم داده بودید..؟شماره تون رو بدید من بهتون از شماره ای که باهاش مشاوره میدم پیامک میدم . اونوقت شما تماس بگیرید من در خدمتم. 
کار من , مشاوره های من همه اش یه نذر فرهنگی هست تقدیم به آستان حضرت رضا , هیچ هزینه مالی نداره. سهم شما فقط یک دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان
ممنونم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ****** ** ****** ***** ***
** **** ** **** **** ** ***** **** *** ******* *** **** ** ** **** **** * **** *** ***** ***** ** ********* **** ****** *** **** **** *** *** ******* ** **** ******
** **** **** *** ***** **** ** *** ****** **** **** ***** ******* ** *** **** ****** *** **** ***** ** ***** *** ***** **** *** *** ** ****
*** ***** ** **** ***** ***** **** *** **** ***** **** ** *** ***** ** ****** **** ***** **** ***** **** **** **** ****** *** **** ******* *** ***** ****
** **** **** *** ***** ** ** **** **** ****** **** * ** ******* **** **** **** ***** ***** *** *** **** ***** *** *** *** **** ** *** ***** **** ** *** ********* *** **** **** ***** *** *** * ** ***** *** ***** 
** ***** ** *** ****** ** ****** *** ***** ***** **** ** ****** *******
***** *******
پاسخ:
بهتربن کار برای اینکه شما خیالتون راحت بشه این پیشنهاد هست که خدمتتون عرض می کنم.. اگه هر دو نفرتون قطعا نظرتون نسبت به هم مثبت هست و قصد ازدواج دارین یه برنامه ترتیب بدید شما یه دست لباس مناسب بپوشید موهاتون رو باز بگذارید بعد از مادر و خواهر ایشون دعوت کنید تا بیان و شما رو بدون حجاب ببینند . اونها می تونن نظرشون رو به پسرشون منتقل کنند . در ثانی با نظر مرجعتون می تونید بخشهایی از دست و مو رو هم اقای خواستگار ببینند . می تونید از مرجعتون اجازه بگیرید و یه بلوز و شلوار بپوشید تا ایشون به یک نظر گذرا شما رو ببینند . اینطوری خیالتون راحت میشه. بعد هم بلافاصله عقد نکنید بدون اینکه فامیل رو در جریان بگذارید یه صیغه کوتاه مدت بخونید و مثلا دو هفته نامزد باشید اگر هر دو هم رو پسندید اونوقت عقد کنید. کار مشکلی نیست .
در زمان مجردی , شخصا زدن اونها رو توصیه نمی کنم. به دلایلی..
استفاده از این وسیله مستحب هست و خیلی خوبه برای پاها و دستها استفاده کنید . فقط زمان بر هست. 
طهورا خانم نمبخواین به من جواب بدین؟ 
پاسخ:
عزیزم بنده ذیل اولین کامنتی که برام گذاشته بودید یه بعدا نوشت اضافه کردم . شما نخوندی؟
عرض کردم کامنت هاتون همه خصوصی بود و من امکان پاسخ نداشتم. وبلاگتون هم رفتم اما بلاگ اجازه کاممت گذاشتن تو بلاگفا رو نمیده. کامنت هاتون رو عمومی بگذارید تا در خدمتتون باشم. اگه هم نیاز به ارتباط تلفنی دارید , شماره همراهتون رو برام بذارید تا یه پیامک بهتون بدم و وقت مشاوره خدمتتون عرض کنم. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** ***
** ** ***** ** ******** **** *** * ** ****** ******** ***** ** *** ***** ** ****** *** ** **** ***** *** **** ************ ***** **** **** ** ** **** ** **** ******
*** ***** ** ** ****** ****** **** * ** ***** ** ****** ******* ***** **** ******* **** **** * ** ******* *** **** **** *** ***** ******* *** **** ** *** ***** **** *** **** ** ****** **** ** ** *** ****** ***** *** ***** ** ***** ** ** ******* ***** ** **** ** ** ** ****** * **** *** **** *** **** * ** **** **** **** ******* ***** * **** ***** ***** ** ***** ******* **** **** *** *** **** ** **** ***** *****
**** ***** **** ** ** ** **** ******* ** ** **** ***** *** ****** **** ****** ***** **** ** *** **** ***** **** ** **** **** ***** ******** ** ****** ******* *** **** ** ** **** **** ***** ** *** ** **** ****** ********* ** *** ****** **** * ***** **** ** ** ***** *** ** *** ******* *** ******** **** ** ***** ***** ***** ***** ** *** ***** ** ** ***** **** ******* *** ***** ** ** ****** *******
***** ***** ****** *** ******** ****** ********* ** *** **** ***** ******
**** **** ********* ***ه... 
پاسخ:
سلام عزیز دلم. خیلی خوشحال میشم که در خدمتتون باشم هر سوالی باشه بازم بپرسید در خدمتم.
در مورد سوال اول :همه همین طور هستند نگران نباشید به هیچ عنوان. اون چیزی که شما استفاده می کنید چیز خیلی عالی هست اما نه برای این قسمت. ممکنه آسیب برسونه. از ژیلت استفاده کنید . فقط باید زود به زود استفاده کنید. یا می تونید از کرمهای موبر خارجی استفاده کنید. 
سوال دومتون:دکتری که رفتید متخصص بود؟اگه دکتر قابل اعتمادی هست و یه دکتر معمولی و عمومی نیست , دیگه جای نگرانی نداره . نگران نباشید.
در مورد کوچکی هم نگران نباشید. معمولا بعد از ازدواج بهتر میشه.
در مورد ازدواجتون, نگران نباشید آقای داماد خیلی هم دلش بخواد دختر گلی مثل شما همسرش بشه. شما به این نجیبی و پاکی فقط همسرش نیستی , تاج سرش هستی..
سلام 
من سوالی پرسیدم از وبلاگ لحظه های ما برای هو 
اما نتونسته بودن جواب بدن 
از شما میپرسم چون شما رو معرفی کرده بودن 
ببنید من رفتم آزمایش خون با یه آقایی که اومده خواستگاری اما از بخت بد هردومون کم خونی مینور بتا هستیم و درصورت ازدواج 25 درصد احتمال ماژور بودن بچه هست 
امروز هم نوبت دکتر داریم ببینیم دکتر متخصص خون در این مورد چی به ما میگه 
من ده سال قبل هم همین اتفاق برام افتاده تحمل کردن این موضوع خیلی برام سخته 
هرلحظه دارم نابود میشم و حسرت تمام وجودمو گرفته 
ازتون میخوام منو راهنمایی کنید 
پاسخ:
سلام عزیزم. اگه خواننده وبلاگ من بوده باشید می دونید که من هم موقع ازدواج چنین مشکلی داشتم. حال روحی و روانی تون رو دقیقا درک می کنم. شما دو تا راه دارید هیچ کس نمی تونه مانع ازدواج شما بشه شما اگر تمام ملاکها رو بررسی کردین تصمیم نهایی تون رو گرفتید می تونید ازدواج کنید قبل از اقدام به فرزنداوری مشاوره پزشکی برید بعد از بارداری هم تا قبل از سه ماهه شدن جنین یه سری ازمایش باید بدید که مهمترینش آبی هست که از جنین گرفته میشه اگه نتیجه مثبت بود یعنی جنین ماژور باشه دستور سقط داده میشه و شما مختارید که بچه رو داشته باشید یا نه. البته اینا درصورتی هست که هر دو بتاتالاسمی باشید اگه یکی تون بتا و دیگری آلفا تالاسمی باشه هیچ مشکلی نیست احتمالا امروز دکتر یه آزمایش پیشرفته تر برای تشخیص این مساله ازتون می خواد . شما در این راه حل ممکنه مجبور بشید قید بچه رو بزنید ممکن هم هست کهذخدا بخواد و صاحب یه بچه سالم بشید . مساله ۵۰درصد,۵۰درصد هست.در این راه شما متحمل هزینه های روانی و مالی میشید و تنها در صورتی از این مساله میگذرید و روی زندگی تون بی اثر میشه که عمیقا موقعیت شناس باشید . حرف دیگران روتون نباید تاثیر بذاره.خلاصه روزهای خاصی رو در پیش دارید. اگه قراره این راه رو برید همسر شما باید بدونه که چه مسیری رو میره.
راه حل دوم , راه منطقی است. یعنی اگه نهایتا از نظر پزشکی هر دو بتا بودید در این صورت از هم جدا بشید و منتظر موقعیت مناسبی برای هر کدوم باشید.
هر دوتون باید تصمیم بگیرید. حتما منطقی و به دور از احساسات باشید. حتما خانواده ها و خصوصا خانواده همسرتون رو در جریان روند پزشکی تون و شرایط فرزنداوری قرار بدید. توصیه می کنم اگه خصوصا پدر و مادر همسر اینده تون با ازدواج مخالفت کردن خیلی جدی تصمیم بگیرید . چون نهایتا نظرات اونها در زندگی تون ممکنه تاثیر بذاره


بعدا نوشت... عزیزم کامنت های شما همه خصوصی بود و من امکان پاسخگویی نداشتم. وبلاگ شما رفتم اما چون من بلاگ دارم امکان کامنت گذاشتن تو بلاگفا رو ندارم. لطفا کامنت هاتوت رو عمومی بگذارید

۰۲ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۲۸ مادر دخترا
سلام .چه جوری میشه از اینستا گرام استفاده کرد بدون دیدن عکس های غیر اخلاقی.مسایل نامربوط 
پاسخ:
سلام عزیزم. اصلا نباید وارد جایی بشید که از سلامتش مطمئن نیستید . فقط وارد جاهایی بشید که آدرس معتبر و مطمئن دارید . گوشی تون رو قفل کنید و اصلا و ابدا رمز گوشی رو در اختیار بچه ها قرار ندید. عکس های نامطمئن رو که نمی دونیم از کدوم پیج هست باز نکنید . من الان فقط وارد چند تا پیج می شم . شاید روی هم به عدد انگشتای یه دست هم نرسه . چون آمار مشاوره دادن اونجا بالاست فقط به اون کار بیشتر می رسم وقت و فرصت و هیچ علاقه ای به مرور پیج های دیگه ندارم . مگر چند تا که استثنا هستند . حتی اعضای خانواده ام هم از داشتن پیجم بی خبرم چون می دونستم دادن پیج همان و مکرر پیامهای خانوادگی و به تبعش رفت و آمد به پیج های گسترده خانوادگی هم همان . 
لذا شما هم فقط وارد جایی بشید که می خواهید . من ناچار به کار تو اینستاگرام  شدم چون احساس نیاز جدی بود . اونجا به طور خصوصی می تونم مشاوره بدم و شماره مشاوره ام رو بدم که بتونم کار کنم . اینجا محدودیت دارم. اونجا توی دایرکت به طور خصوصی مشاوره می دم 
واااااااای ای ول طهورا بانو ممنون که ادرس اینستا تون رو دادین بیشتر میتونیم از دانشتون کمال تون خودتون استفاده کنین والا مت که میام اینجا میگم ببین و خجالت بکش شما کجایین و ما کجا..خلاصه که ممنووووووووون ولی امیدوارم سردرداتون بهتر شه بقول خانوم تو یکی از کامنتا سردرداتون بخوره تو سر دشمنای اسلام😁
پاسخ:
سلامت باشید سوگلی
۲۵ دی ۹۶ ، ۲۳:۲۷ ریحانه مامان دوقلو ها
https://www.instagram.com/p/Bd62GEOluMr/
اینم آدرس صفحه تون تو نت من اونجا عضو نیستم اینجا نظر بدم عیب نداره 
۲۵ دی ۹۶ ، ۲۳:۱۱ ریحانه مامان دوقلو ها
سلام خواقوت خواهر جان 
سردردتون بخوره تو سر دشمنای اسلام 
بهترید ان شاءالله ؟
من با اینستا خیلی آشنا نیستم (آیکون خجالت) این آدرسی ک دادید رو کجا بزنم توی گوگل بزنم ؟
آخه سایت اینستا جایی برای جستجوی کاربری نداره
میشه آدرس کامل بدید منم بتونم بیام 
رو گوشی نصب نکردم و نمیکنم از طریق سایت وارد کاربری میشم 
پاسخ:
سلان عزیزم. بهترم. اون شب واقعا از درد داشتم دیونه میشدم اخرش قرص خوردم تا خوب شد . از اون به بعد زمان مشخصی رو میذارم.
یعنی شما اینستاندارید درسته؟در این صورت توی گوگل به انگلیسی کلمه اینستاگرام رو سرچ کن بعد بالای صفحه یه بخش سرچ هست همون جا اسم طهوراآل طاها رو سرچ کن
سلام علیکم
موفق باشید
پاسخ:
علیک سلام 
موید باشید
۲۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۳ یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
حالا که من اومدم بلاگ دوباره😆

پاسخ:
یعنی قطعی اومدی؟ خدا رو شکر اینجا من خیلی احساس تنهایی می کردم . وبلاگم همچنان مثل سابق کار می کنه . اونجا فقط برای استفاده همگانی تر درست شده . فقط یه مشکلی هست که توی این دو روزه که اینستا رو راه انداختم داره اذیتم می کنه . سردردهام برگشته و به شدت آزارم می ده . الان از شدت درد می خوام به خودم بپیچم . می دونم که دلیلش نور مانیتور و استفاده از موبایله . وااای خواهر جان دارم از درد می میرم بخدا . دستم هم فعلا به استاد طب سنتی ام نمی رسه تا روز پنج شنبه دیگه که ازش کمک بخوام . اصلا نفسم از درد داره بند میاد . 

 
یعنی دیگه قطعی اسم وبلاگت رو بیارم تو قسمت پیوندها؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">